Lelijk en toch dragen?

Jij bent geschikt voor de Fiat Multipla.

On topic: plastic Casio’tjes. Lelijk maar praktisch en worden regelmatig gedragen.

2 likes

Prima, die tijd dat ik mij daar druk over maakte heb ik al gehad :laughing:

Alhoewel :thinking::thinking: Mijn god :joy::joy::joy:
Ach fuk it, ik neem hem gewoon. Laat ze maar lachen op hun fiets in de regen.

14 likes

Ach gadver, nee man…

Eens!

Interessant vraagstuk/invalshoek :+1:

Misschien dat ik nu tegen n paar schenen schop, maar vind bij veel van de huidige Rolex sporthorloges, zoals de submariner, dat ze eruit zien alsof ze steroids hebben gekregen.

Ik heb niet perse iets tegen uit de kluiten gewassen horloges, zo vind ik veel Panerai horloges mooi.
Bij de sub vind ik de verhouding zoek. Maar zoals waar t topic over gaat, ik zou het ook weer niet bezwaarlijk vinden als m’n werk em zou subsidiëren.
Mijn huidige werkhorloge is immers ook niet moeders mooiste, maar is net als de Sub goed waterbestendig, veilig met z’n schroefkroon, comfortabel met z’n toolloze fijnafstelling (mod). Het prijskaartje van n Seiko Monster is echter een fractie v die v n Submariner. Voor n beater horloge prima.

Maar zelf zou ik em dus niet snel kopen.

Zo’n formaatje ontbijtbord vind ik niet om aan te zien. Tv-schotels zijn voor op het dak, niet voor om de pols. Ik zou het daarentegen wel geinig vinden om er eens een dag met eentje rond te lopen. Scheelt weer met boterhammen smeren.

Lelijk en toch dragen?

Nee. Never

Alles wat ik draag / koop, vind ik mooi.

Ik heb de neiging om te zeggen “nee”, ik koop en draag alleen horloges die ik mooi vind.
Maar helemaal waar is dat niet. Ik heb ook horloges in de collectie die ik in de eerste plaats historisch interessant vind, maar niet persé mooi.

Voorbeeld hiervan is mijn laatste aankoop, deze Tissot PR 1500. Ik wilde deze al jaren terwijl ik hem oerend lelijk vond.

https://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/0/7/e/07ea634d39e66219bc94a4bd357d767a932d0751.jpg

https://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/d/9/2/d922e6e6a67370c367383fac6f66767e3235ea88.jpg

Eenmaal in handen ben ik overigens het uiterlijk gaan waarderen en vind ik hem niet meer oerend lelijk, een zogenaamde “acquired taste” denk ik.

2 likes

Haha, leuk topic! ik rijd een BMW X6 en draag een Rolex Sky Dweller. Ik vind ze beide geweldig, maar het is zeker niet ieder zijn smaak!

Love it or hate them!!

Edit: De X7 vind ik niet mooi!

4 likes

Ik zou zelfs zo’n horloge dragen met stenen die er uit ziet als my little pony. Lelijk is soms toch tof.

3 likes

:nauseated_face: :face_vomiting:

prachtige auto!!

12 likes

Absoluut. Ik heb ze nog wel zien rijden.:smiley:

Wat een onzin :smile:

1 like

:joy:

1 like

:smiley:
Jawel, maar ook stiekem de waarheid :sunglasses:

2 likes

Doen sommigen wel met meer dingen hoor :wink:

Edit: OT Nee ik zou geen enkel iets wat lelijk is dragen. Ik zou ook geen bijtelling betalen en fiks meebetalen aan iets wat ik een horkenbak vind.

Je trouwt ook niet met een lelijk mokkel omdat ze zo lekker “en hier zet ik dan maar” zoent “neer”. :wink:

1 like

Rolex Milgaus - Mercedes w123/w124 combi

Daardoor heb ik ooit toch een vriendin weten te krijgen :v:

3 likes

Ik zou nooit iets dragen wat ik zelf lelijk vind.

Ik draag dan weer wel een boel horloges die volgens mijn vriendin lelijk zijn…

1 like