Ik had een soortgelijk gevoel met deze Franck Muller Grand Prix.
Dit gevoel had ik overigens ook bij een Corvette Z06.
Ik had een soortgelijk gevoel met deze Franck Muller Grand Prix.
Dit gevoel had ik overigens ook bij een Corvette Z06.
Ik heb één belangrijke regel en dat is dat ik alleen dat koop wat ik zelf ook mooi vind en zal dragen.
Horloges : een rolex daytona , ik vind het een lelijk horloge maar zou hem best graag dragen .
Auto’s: een Renault talisman , ik zou geen Renault willen hebben maar vind de talisman een mooie wagen ( andersom dan bij het horloge dus )
Niet moeders mooiste maar wel lekker makkelijk parkeren
En dan met dit horloge, foeilelijk maar kan tegen een stootje
Uhm nee, nog steeds…
En gewoon zonder smileys om de ernst van de onzin te benadrukken.
Sorry, maar ben het met @FransT eens. De binnenkant van een auto is voor jezelf, de buitenkant is voor de buren. Niet onbelangrijk, maar de binnenkant vind ik belangrijker.
OT: ik zou nooit iets dragen (of rijden) waar ik niet zelf blij van werd. En als ik het lelijk vind is de kans dat ik er blij van word heel klein…
Toch zie je een auto wel van de buitenkant wanneer je wilt instappen en wanneer die op de oprit staat.
Dus de buitenkant is ook gewoon voor jezelf.
Niet zo flauw jongens. Natuurlijk kun je wel een lelijk horloge dragen of in een lelijke auto rijden omdat er bepaalde dingetjes tof aan zijn. Alsof die wederhelften van jullie allemaal JLO’s zijn.
Ik heb een 20 jaar oude mitshubishi space star. Gekocht van de buren voor 300 euro…
Je wou het uitzicht niet missen?!
ok. Het is ook een ernstige zaak ja.
Het is uiteraard een beetje half-half. En natuurlijk niet voor de buren, dat is een uitspraak maar dat weet jij vast wel
Laten we het zo zeggen: die dikke velgen zie je niet als je in je auto zit (hebben ook geen nut), en ook niet op de parkeerplek 20 meter verderop. De buren gelukkig wel
Maar natuurlijk heb je ook mensen die de hele dag uit hun raam kijken, hoe mooi hun nieuwe dikke velgen glimmen. Dat mag, ieder zijn ding. Ben ook geen autofreak.
Dan zou ik met een Rainbow Daytona om m’n pols, in een Rolls-Roys Phantom gechauffeurd willen worden.
Niks lelijks aan die 2.
Gelukkig zit er een prachtig mooi binnenwerk in een Rolex. En je kunt het de buren niet laten zien (al zou je willen) door de ondoorzichtige achterplaat! En mijn buren rijden Audi en Volvo en daar is ook niets mooi aan.
Je spelt alles hier verkeerd…
Let jij op de auto van de buren ?
Ik vind hem wel afschuwelijk. Maar zou hem voor de gein weleens willen dragen, net als dit horloge wat echt een draak van een horloge is.
Helaas niet te missen. Ik weet zelfs de kleur.
AHA! Jij kijkt naar je buurmeisje!!