Dat is er wel eentje zeg. Ze zouden de ontwerper achter die tralies moeten zetten.
Ho ho. EduardoLiotto zou er goeie doekoe voor over hebben.
Precies de persoon die er zo een heeft kan ik me herinneren.
Ben er laatst geweest… zag een gevaarte van zeker 4cm dik…
En die prijzen
Dit doet me denken aan die horloges van het merk Storm. Zaten vaak tralies voor of klepjes. Heeft iemand er daar nog eentje van?
Dat is eh… hoe laat is het in vredesnaam op dat horloge?
Deze is gewoon best wel gaaf, modemerk of niet. Sowieso, lekker dragen wat je mooi vind
Alles wat op die jaarmarkten in die tentjes ligt voor 15 euro
De val van de muur om je pols😳!
Of ik de band iets kon inkorten. Tuurlijk, breng maar langs. Allemachtig, zeldzaam lelijk. Ongelofelijk, maar toch iemand die hier heel blij mee is
Ook wel eens gehad dat iemand erg trots zn nieuwe “dure” horloge liet zien en met zo’n skeleton earnshaw aan kwam. Fatsoenshalve maar gezegd dat hij mooi was
Ik heb dat ook weleens, maar krijg het dan niet voor elkaar. Laat dan toch altijd ‘eerlijk’ weten dat het niet mijn smaak is.
Zolang ze er zelf maar blij mee zijn, is het prima.
Vervelende is dat je dan in van die discussies terecht kan komen waarin je leken moet vertellen dat ze overpriced troep hebben gekocht. Daar blijf ik liever uit
als je er niet te lang bij stilstaat snap ik best dat je dit leuk kan vinden, het ziet er best indrukwekkend uit met allemaal die tandwieltjes en dergelijken (zou hem zelf niet kopen hoor)
Ha! Ik heb een iets elegantere Earnshaw op marktplaats gezet maar ik kom er maar niet van af
Achja, smaken verschillen. Het overgrote deel dat hier wordt gepost kan ik wel als lelijk betitelen inderdaad. Hier op het forum hangt wel enige consensus
Vind de bathing ape shirts mooier…