Lelijkste horloge ooit?

Het zat er wel in. Als Sylvester Stallone een horloge mag ontwerpen voor Richard Mille, dan is de kans heel groot dat ie in dit draadje terechtkomt. Van mij krijgt ie een eervolle vermelding.

richard-mille-sylvester-stallone-3

Wil je 'm toch nog in z’n volle glorie aanschouwen?

1 like

1 like

Zo eentje met een buts uit het glas ter hoogte van de datum…brrrrr…

Toevallig net deze gepost in een ander topic, maar mag toch op zijn minst een eervolle vermelding hebben. :slight_smile:

3 likes

Lijkt wel een Invicta SKX :joy:

Toch heb ik er een haat/liefde verhouding mee. Heeft misschien met mijn liefde voor electronica te maken. En hij wordt natuurlijk gedragen door iemand die ik erg mag en smartwatches niet zo ziet zitten.

2 likes

Haha, is dat nou neon of zijn het gloeilampies? Hoe dan ook creatief. En ik kan me voorstellen dat je iedere week een batterij moet wisselen!

Woz.

Hahaha… Altijd mooie dingen, dit, en zeer, zeer zeker niet het lelijkste horloge ooit. Deze dingen zijn cool.

Nixie Tubes. Hebben nogal wat voltage nodig, batterijen zullen denk ik niet heel erg lang meegaan. Veel slechter dan een Apple watch zal het echter niet zijn denk ik.

Ik vind ze ook … interessant. Maar zou niet graag gezien worden met zo’n ding om me pols, en dat zeg ik als iemand die alle schaamte in de loop der jaren wel zo’n beetje verloren is.

Een topic wat nooit zal eindigen, want er komen steeds opnieuw lelijke horloges bij. :roll_eyes:

deze vreselijke krengen. Swatch watch voor de kids, maar dan duur en voor volwassenen.

4 likes

SIN zou beter zijn… :wink:

1 like

Deze mag er ook wel bij denk ik zo…
En dan nog wel met een prijskaartje van 42.000 GBP

Misschien is er wel een bijpassend nek of heuptasje bij.

3 likes

Het zal allemaal perfect gemaakt en afgewerkt zijn, maar qua ontwerp snap ik niet dat dit erdoor gekomen is:
5131J_014

4 likes

Weet niet of den deze hier al een keer gepost is, maar dit is me potverdikkeme ook een gedrocht zeg! :persevere:

5 likes

Weet je heel toevallig het typenummer hiervan?

4 likes

666

5 likes

Nee serieus. Een horlogevriend van me uit Enschede wordt dit jaar dertig. Dus ik dacht, misschien vindt ‘ie dit wel wat.

12 likes

Ik zal eens even kijken😂

1 like