Lelijkste horloge

Aanvankelijk dacht ik dat dit gewoon slechte neppers waren :joy:

7 likes

Thanks Han :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Ik heb oprecht niks leuks te zeggen over je horloge, dus je krijgt een deuntje van mij.

Niet op mij klikken.

2 likes

rolex-cosmorgraph-daytona-leopard-dial-automatic-18k-yellow-gold-leopard-skin-style-men_s-watch-116598

Een Invicta hommage van Rolex :ok_hand: .

6 likes

Hier een paar ton op druk slaan!? :nauseated_face:

https://i.pinimg.com/originals/1d/e3/44/1de34414eb985806bb76fb52f6ec4b9f.jpg

5 likes

3 likes

Zat horloges die ik niet om aan te zien vind, waar een pittig prijskaartje opzit. Dat stop ik weg, en schenk er geen aandacht aan. Dat zijn bijvoorbeeld gouden Rolexen met diamanten.

Ik heb een hekel aan alle duikhorloges inclusief ook die erg duur zijn.

Zou ik een peperduur horloge willen, dan een maffe tourbillon met stijl voor ethiek en vakmanschap.

Ik vind die 1e, die colt chrono, oprecht wel tof :smiley:

Leuk voor bij de adilettes en de nep vespa :smiley:

1 like

Ze hadden heel veel diamanten en vonden nog ergens een horlogeā€¦
Dan krijg je dit:

expensive

2 likes

Haha!

En ik vind eigenlijk die Haribo Daytona wel cool.

Dan zijn we het vast over elkaar eens dat de ander geen smaak heeft :sunglasses:

1 like

1 like

En alle andere kleuren en uitvoeringen van dit spuuglelijke dingā€¦ :nauseated_face:

3 likes

too long didn't read george clooney gif dr heckle funny wtf pictures

Alles met een cyclops

Ik heb er niet op geklikt, ben je nu blij?

1 like

Shock. Een icoon

two tone datejusts en andre rieu trekt wel een beetje hetzelfde soort mensen he?

Succesvol? Ik heb mijn maatje Dre vanuit huis meegekregen, Mammie draaide het vaak :musical_keyboard:

Ik het met je te doen Han. Dus ik zal verder geen vervelende opmerkingen meer maken :relaxed:.

Al kan ik me hier wel om vermaken. Al is dat niet op een serieze en positieve manier.

1 like

Haha! Zeg maar wat je wil mien jong :sunglasses:

Ik heb mijn ouders op verschillende momenten in mijn leven zien sterven en de herinneringen zijn alles wat ik van ze heb. Needless to say, ik luister erg graag naar Dre Dre.


:joy: Baas. Hij doet mij wel denken aan een Kapitein Iglo reclame :fish:

3 likes