Lelijkste horloge

What happened to Logie? Al enige tijd niks meer van hem voorbij zien en horen komen.

2 likes

@Drebin is zijn naam.

1 like

Oude account gewist en nieuw account gemaakt? Why?

1 like

handavinci2

Moeilijk hoor,
voor een Newbie,
al die verschillende namen
en avatars,

die dagelijks wisselen.

1 like

Ik zou me er niet teveel zorgen over maken. Na de volgende keer dat jij weer gestolen plaatjes op het forum gaat posten en doet alsof die van jou is krijg je een permanente ban :+1:

5 likes

Dat moment dat je wil gaan slapen maar toch nog even wacht…

10 likes

Ik wil graag alle mods van HanDavinci nomineren

2 likes

Waarom post jij mijn been? Het zal vast mogen aangezien ik hem zelf op HF heb geknald, maar ik ben van jou niet gediend.

@Jur, zou jij die afbeelding eens weg willen halen wanneer je tijd hebt? En ik stuur je een taart van de banketbakker op wanneer je hem een permanente ban geeft. En twee saucijzenbroodjes.

Hou je van Schwarzwalderkirsch?

:smile: Dat mag. Geen problemen mee.

2 likes

image

Crap, tijd om de oogjes dicht en de snaveltjes toe te doen, begint er net een spektakel dat morgen ochtend, voor ik het terug kan lezen, weg gemod is.

2 likes

Ik wilde ook net gaan slapen, maar schenk toch nog maar even wat in… :+1:

3 likes

Ik hoopte die halve fles Nikka voor het weekend te bewaren. Het wordt een lange nacht :joy:

3 likes

Nikka :ok_hand:

watjes

You misspelled whisky :tumbler_glass:

2 likes

3 likes

Het lijkt alsof Breitling mensen op dit forum niet kan bekoren. Moet ik mij eerlijk gezegd ook wel bij aansluiten. Ik zou over het algemeen “druk en groot” als lelijk bestempelen in mijn ogen. Maar tegelijkertijd vinden anderen dat juist weer mooi.

2 likes

Heel topic vol…

Doe mij die Breitling a.s.a.p., echt wel.

Even een oproepje tussendoor.
Op dit forum kennen wij elkaar maar toch ook weer niet. De nicknames of gebruikersnamen geven ons de mogelijkheid om vrijuit over horloges te kunnen praten zonder dat er meteen ongewenste visite op de stoep staat.
Ogetwijfeld is het mogelijk om met enig speurwerk er achter te komen wie-wie is. Dat wordt echter niet op prijs gesteld. Als dat speurwerk dan ook nog door eigen leden wordt gedaan door het plaatsen van elders gevonden gegevens op dit forum, waardoor er een link ontstaat tussen de alhier gehanteerde gebruikersnaam en de elders gevonden privegegevens, dan grijp ik in.
Goedschiks of kwaadschiks helaas.

Te cryptisch? Svp niet iemand opzoeken op facebook of Linkedin en dan (delen van) zijn foto’s hier plaatsen!! :triumph:

Ik zet het ook nog wel even in off topic

16 likes