Lenno

Prima zaken doen met Lenno. Een leuke Sorna van gekocht.

Van Lenno een Traser overgenomen.

Directe speedy verzending, zeer vriendelijke communicatie, met een liefhebber in hart en nieren.

Bedankt Lenno, ook voor het vertrouwen!

Mvrgr, Erik

Een Sea-Gull van Lenno overgenomen.

Perfect en snel geleverd.

Bedankt Lenno

GR Hary

Mooi horloge van Lenno gekocht. Heel prettige communicatie en zeer zorgvuldige afhandeling:~. Het horloge was precies zoals het was beschreven en het werd door Lenno met heel veel zorg verpakt en heel (voor)spoedig verzonden.

Kortom, Kopen bij Lenno kan ik iedereen aanraden (tu)(tu)

Hartelijke groeten,

Ron

Vandaag Lenno bij mij thuis gehad voor een overname van een horloge van mij. Gezellig even over horloges gekletst.
Durfde het met een gerust hart aan deze liefhebber over te dragen.

Seiko Kinetic mod overgenomen van lenno. Perfecte en snelle levering; (tu)

Opnieuw een heel goede deal kunnen maken met Lenno! Heel soepele communicatie, gewoon top. Het horloge werd perfect verpakt en voldoet volledig aan de beschrijving die Lenno gaf. Er zaten zelfs onverwacht toch wat extraatjes bij (doosje, tags en garantiekaart:)).

Dankjewel Lenno! Een stevige aanbeveling is meer dan op zijn plaats(tu)(tu)

Gr Ron

Vanmiddag bij mij thuis een leuke ruil met Lenno gehad.
Ik kreeg van hem een mooie rus tegen iets voor z’n versterker van mij.
Gezellig gekletst over muziek en klokjes.
Top Lenno, graag tot een volgende keer:~

Mvg, W

Na een paar keer heen en weer mailen, en een lange bedenktijd vanaf mijn zijde een mooie Tudor hommage van Lenno overgenomen.
Snel en uitgebreid antwoord, en zeer snel verzonden !!
Horloge in topstaat mogen ontvangen !
Aanrader voor iedereen!

Pieter.

Lenno is correct, viendelijk en vlot.

De horloges zijn exact als beschreven.

Kortom, absoluut een aanrader! :~(tu)

Fijne ruil deal gesloten met Lenno, en erg prettig contact :+1:

Horloge verkocht aan @lenno tijdje geleden. Had nog geen review geschreven maar zag dat horloge weer te koop stond en dacht o ja moet ik nog doen.

Fijn contact en vlotte communicatie en betaling. Allemaal prima​:+1:t2::smiley:

Stuckx “The Bull” mogen overnemen van @lenno. Prima deal en erg leuk contact.
Lenno bedankt :+1:

Zeer goede ervaring met @lenno opgedaan zojuist. Hij toonde interesse, snel mail contact, 1 telefoontje later was de deal beklonken en binnen paar minuten geld overgemaakt. Top, dat geeft een erg goed gevoel. Aanrader! En dank @lenno en geniet van je nieuwe DS-1 :ok_hand:

Horloge aan @lenno verkocht. Hartstikke fijn contact en hij is er zo te zien heel blij mee!

1 like

Horloge aan @lenno verkocht. Fijne en snelle communicatie, betaling en vriendelijk contact ook na ontvangst. Zoals het hoort!

Veel plezier ervan

Nethuns horloge aan @lenno verkocht.
Simpelweg een top gozer om mee te dealen, heldere communicatie en een snelle transactie.
Topper!!!