Leren klokkijken, nog tips?

Google eens op: Kedg en klok. Op mijn computer heb ik niet de Adobe player ge-installeerd, dus krijg ik 'm niet aan de praat, maar ik weet, dat die klok ontzettend duidelijk is en veel niveaus heeft om het klokkijken onder de knie te krijgen. Gebruik 'm nog wel eens als ik inval en gauw wil weten hoe het zit met het niveau van de groep.

1 like

O, jongens, je zult maar zo’n vader hebben! Arm kind!

2 likes

Wij hebben deze in de keuken hangen. Werkt goed.

13 likes

Prima tip!

Overigens in Chrome ook Adobe Flash block maar werkt prima in IE.

Ik probeer me erg in te houden :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ja! Vraagje, waar haal je die case glas bumper protector metaal apperaat vandaan?

1 like

Ik had zelf wel moeite om het te leren. Mijn ouders beloofden me dat ik een horloge zou krijgen als ik het kon.
Op gegeven moment hebben ze het omgedraaid en kreeg ik een horloge. Binnen de kortste keren kon ik het.

Maar toen waren horloges nog best dure dingen…smurf heeft al een horloge?

1 like

Dit kan je de tere kinderziel niet aandoen!

Wordt hoog tijd voor een andere school zou ik zeggen.

2 likes

ach ja, kracht van herhaling he. waar ze nog niet aan toe zijn leren ze met moeite, een half jaar later gaat het allemaal vanzelf

1 like

Jay’s and Kay’s als je de goeie wilt hebben.
Toen ik wou bestellen hadden ze die niet op voorraad en heb toen bij Ali Express besteld. Pasvorm is prima.

Oef ben ik blij dat ik niet de enige ben :joy: ik dacht al dat ik de enige was :rofl: oja aanstekers, touwen en stokken waren ook mijn ding haha​:laughing:

1 like

Dank! Hoe heten die dingen eigenlijk?

1 like

Die strategie ben ik ook al aan het uitvoeren. meneertje heeft een Lego-horloge met een stoere politie-agent op de band en een iets stoerder 10m WR horloge.

Ik denk dat hij niet genoeg geprikkeld wordt om er iets mee te doen.

1 like

Klokkijken :face_with_raised_eyebrow:
Dat is iets uit de oudheid.

Geef die smurf een iPhone.
Keertje vragen: Hé Siri, hoe laat is het?
En je krijgt het gelijk te horen.

Wel een beetje mee gaan met de tijd natuurlijk :sunglasses:

1 like

Alleen als het me geld oplevert komt er een Apple-achtig iets in huis.
Wordt het eerder Hey Google :joy::grimacing:

3 likes

De manier waarop we analoog de tijd benamen is best wel een kunst. Denk dat dit ook een uitstervend iets is. Steeds meer mensen kijken digitaal. 8 uur 20 ipv tien voor half negen is makkelijker. Aangezien we wereldwijd steeds dommer worden zal digitale tijd de norm worden. Ik kom zelf nog uit de tijd van de eerste homecomputers. Programmeren in Basic. Nu heb je alleen een vinger nodig. De kennis hoe een computer werkt is gewoon bij steeds meer mensen weg…

2 likes

Ik was 7. Komt vast wel goed!

Ik antwoord op mijn eigen bericht, dat komt niet goed…haha

2 likes

Ik zou graag willen, maar het is al SBO…

1 like

Bullbars.

1 like

Die van mij hebben het meeste geleerd van flik en flak op de iPad. Op school doen ze er ook gewoon aan, maar daar hadden ze weinig interesse in.