Hoi,
Hoe maak ik hier melding van een oplichter/forumlid met een nep of gehackt account?
Groet,
Norman
Hoi,
Hoe maak ik hier melding van een oplichter/forumlid met een nep of gehackt account?
Groet,
Norman
Gewoon openbaar in dit topic! ![]()
Er zijn 3 Balders op het forum, dus graag dit even per PB aan de mods. Anders besmeur je de reputatie van 2 van de 3.
Kom maar met details
![]()
Laat dat nou maar aan Jur en Remco over, Ruud. ![]()
Gisteren ook geld overgemaakt aan @balder , maar nu helaas radiostilte. Ik ben er ook bang voor, maar hopelijk meldt hij zich nog.
Nooit kopen van een vrijwel inactief forumlid dat na vele jaren nog TL1 of 2 heeft… …wel balen, hoop dat het goed komt.
Had die hier iets te koop staan, zie alleen maar 8 posts in Omega x swatch?
Nee hij reageerde op een gezocht topic van mij.
Ah, klote.
Misschien is de beste man onwel geworden en ligt hij nu ergens in een ziekenhuis ![]()
Hij heeft mij ook benaderd.
Op tijd gewaarschuwd door een goed oplettend forumlid.
Dus junior mocht je dit lezen.
Rekeningnummers vergelijken en als het 1 en hetzelfde nummer betreft melding maken bij de bank. Kan de rekening in ieder geval aan fraude gelinkt worden.
Op dezelfde manier ook? En @Portieno ook?
Misschien even een topic aanmaken om te waarschuwen dan, of de titel van dit topic aanpassen zodat er niet meer mensen slachtoffer worden in de tussentijd
Meneer geeft zelfs zijn adres en woonplaats.
Bij mij ging het om1.4k
Gelukkig doe ik nooit aan ongezien iets betalen.
Vast niet z’n eigen adres dan. Sta je met een kwade kop bij een totaal onwetend persoon
Gelukkig ![]()
Maar je kreeg ook een reactie op een gezocht topic?