‘Let’s Talk Watches’!

U vraagt, wij draaien.

2 likes

Secondewijzer is overbodig joh :slight_smile:
Als ik wil weten hoe laat het is pak ik mijn telefoon wel :wink:

1 like

Waarvoor dank! Altijd mooi, de Terrasport horloges. Mooie wijzers, leuk om een net wat eigenzinnigere Duitse Flieger te zien.

1 like

Ik wist dit verhaal van Bremont nog niet helaas… doet mij ook teleurstellen, ben wel gecharmeerd van het merk… aan de andere kant… Volkswagen rijdt ook nog steeds ondanks hun ‘foutje’.

Wat een leuke hobby hebben we eigenlijk he… zoveel verschillende smaken.

Dat te bedenken dat deze hobby voor mij begon als kleine jongen dromend van een … Jawel een R’. Mede door dit forum heel veel wijzer geworden en is het echt meer een passie geworden…

Toch heb ik nog nooit een van der Klaauw gekocht, ondanks dat mijn hart er sneller van gaat kloppen. Ook bij mij zitten die grote namen allemaal in mijn hoofd. Waarschijnlijk een goed staaltje marketing en het feit dat ik
Echt lang moet sparen om iets moois te kopen.

Als we het hebben over een mooie merken ben ik vanaf het begin van dit forum fan van Longines… waarom? Geen idee eigenlijk… ik
Vond de naam al mooi…:sweat_smile::stuck_out_tongue_winking_eye:… zelfde als VC… maar de Longines die ik heb gehad waren allemaal van topkwaliteit!

1 like

Zojuist een leuk model van Nomos gespot… een limited
Edition in samenwerking met Ace Juweliers… de Nomiesforlife edition… vond de naam wel grappig en het horloge ook top!

1 like