Misschien moet ik dan wel voor een versie zonder stalen bracelet kiezen… Wil het een beetje geloofwaardig blijven.
En prachtige klassieke scene!
Misschien moet ik dan wel voor een versie zonder stalen bracelet kiezen… Wil het een beetje geloofwaardig blijven.
En prachtige klassieke scene!
Valt me een beetje tegen van je, ik had eerder een Rolex als advies verwacht
Ik ben van Rolex af gestapt.
Tegenwoordig raad ik iedereen tudor aan
In mijn beleving rommel. Dan kun je beter eens kijken bij San Martin ofzo, die hebben vaak wel goedkope fieldwatches met bewezen betrouwbaarheid.
Hier staan ook nog leuke suggesties:
Thanks! Ga ik lezen.
Kijk eens bij monsterwatches.nl
Welk model is dit?
Slaat negens op wat je hier krijgt voor je geld!
Dank voor de tip!
Misschien een San Martin horloge? Stunten erg veel met prijzen en de kwaliteit is vrij goed?
Waarom niet de Addiesdive AD2023-1 (hommage op de originele explorer I) ?
Heel goed afgewerkt horloge, tijdloos, seiko quartz vh31-uurwerk (heeft sweeping secondewijzer), 36 mm, te vinden voor 50-80 euro op Aliexpress, band voelt kwalitatiever aan dan Seiko horloges van 3x het bedrag (weet ik uit ervaring van beide horloges) en eigenlijk het enige horloge wat hij nog zal nodig hebben want voor alles en overal te dragen. (Mooi toch dat je op 30ste ofzo kunt zeggen dat je nog steeds dit horloge draagt wat je toen gekregen hebt)
Bovendien zou ik hier geen schrik voor hebben om toe geven dat dit een hommage is, want de originele exemplaren zijn of niet te betalen, of in een staat waarvan je denkt . Dus begrijp ik het nog als iemand dan deze toont.
Kleine update… We hebben de Sports 5 38 mm gepast. Leuk horloge, maar nog wel een beetje groot voor een 15 cm pols. Dus we gaan ook de fieldwatchroute nog even verkennen. Dank voor alle suggesties. Leuk zo’n topic als dit!
Ook op het schoolplein best link.
Meteen een Daytona kopen. Anders staat hij bij zijn volgende rapport weer voor je neus.
Haha, voor een Daytona moet hij cum laude als hersenchirurg afstuderen.
Je leert snel Munkel
Ben niet de moeilijkste, leuk bedrag naar “het vergeten kind” en ik stuur hem op.
Gaat mee tot ver na de master.