Leuk eerste horloge voor 13-jarige

Of hier een Dirty Dozen

Zou dit iets zijn?

4 likes

https://www.amazon.nl/Seiko-Sports-Horloge-Uniseks-SRPK31K1/dp/B0C3W99175/ref=sr_1_1?__mk_nl_NL=ÅMÅŽÕÑ&crid=Y2RP8G723FM4&keywords=SRPK31K1&qid=1701166907&sprefix=srpk31k1%2Caps%2C182&sr=8-1

Hier. 53 ballen goedkoper, vóór Sinterklaas bezorgd.

1 like

Ik heb zelf ook een AliExpress Corgeut flieger. Weinig mis mee (Miyota automaat loopt prima) maar toch gaat een merkloos hommage snel vervelen vind ik persoonlijk, ligt voornamelijk in de horlogedoos. In het rijtje Seiko, Citizen en niet te vergeten Timex en Casio is zoveel leuks te koop, dan heb je voor net iets meer geld een merkhorloge.

2 likes

Het is zeker niet dat ik hem het niet gun, maar ik ken m ook. Hij is best slordig. De lijst van uitrustingsdelen die we afgelopen jaren zijn kwijtgeraakt is lang. Zelf maak ik me daar nooit zo druk om; kan gebeuren dat je een trui ergens laat liggen. Maar zou t heel lullig voor m vinden als hij deze verliest. Tegelijkertijd; het is ook weer goed om leren zuinig te zijn op iets wat je heel mooi vindt.

Hij kan zeker die Hammy een keer proberen. Valt qua maat mooi. En de Farer is overigens alweer een tijdje weg.

Overigens; wat is de beste plek voor Sports 5 aanbiedingen?

2 likes

Je kunt googlen, bij olfert kijken, of Daniël van juwelier Kremer in Emmen even bellen, kijken wat die zegt.

In dat geval zou ik het budget ook limiteren. Dan is de AliExpress Baltany geen slechte keuze…

1 like

Check, thanks!

1 like

Op Amazon of C24 staan ze ook wel goedkoper dan list.
Wat is zijn polsmaat overigens? (is belangrijker dan de leeftijd volgens mij)

Ik zou het eerder als sociaal experiment zien. Geef hem dat horloge, vertel hem dat je het onder barre omstandigheden in de poeperd uit een Urker kotter voor de kust van West Afrika hebt moeten smokkelen, en kijk of hij wel zuinig is op iets waar hij om geeft.

7 likes

Is dit misschien nog wat? 36mm… wel een quartz

Timex EXPEDITION NORTH SIERRA - Horloge - black/zwart - Zalando.nl

4 likes

Timex is en blijft leuk en goed te betalen.

2 likes

Eens… Ik zal m bemeteren bij thuiskomst.

Die is wel leuk, gaan over het algemeen ook wel redelijk lang mee. Zie het als aanschaf voor lange termijn.

5 likes

Misschien moet ik dan wel voor een versie zonder stalen bracelet kiezen… Wil het een beetje geloofwaardig blijven.

En prachtige klassieke scene!

2 likes

Valt me een beetje tegen van je, ik had eerder een Rolex als advies verwacht :grin:

3 likes

Ik ben van Rolex af gestapt.

Tegenwoordig raad ik iedereen tudor aan :rofl:

6 likes

In mijn beleving rommel. Dan kun je beter eens kijken bij San Martin ofzo, die hebben vaak wel goedkope fieldwatches met bewezen betrouwbaarheid.

2 likes

Koop een marathon gpq, zijn in Quartz en automaat. Iets van 34mm, onverwoestbaar

5 likes

Hier staan ook nog leuke suggesties: