Dan liever iets anders. Ben niet zo van de Rollies.
Yema Flygraf
Deze ook in mintblauw gezien voor deze prijs. Was meneer enthousiast over.
Baltany D12.
36mm, Seiko quartz VD78, saffier, wr 100m:
Loopt heel netjes, draagt fijn, mooi afgewerkt. Net boven de €100,-.
Ook als automaat te koop.
Deze is 36 mm
Ik heb een MWC G10 gehad. Best een leuk horloge, fantastische lumen. De service was k*t.
Zeker een optie!
Ah! Die kom ik op de website niet tegen. Fraai ding, ook op staal. Zoiets zoek ik eigenlijk, alleen dan goedkoper
De kleinere modellen Seiko divers zijn vrij hoog maar dragen wel relatief klein doordat de bezel wat taps toeloopt.
Goed punt! Het zag er op de pols best goed uit. Enige twijfel voor nu is dat de stalen band op een polsje van 15 cm wel erg kort zou worden. Tegelijkertijd kan die bracelet ook in eerste instantie de doos in en kan meneer m dragen op een NATO.
Dat en een stalen band is flexibeler dan de meeste andere banden. Zelf heb ik 16mm polsen. Stalen banden zijn eigenlijk nooit een probleem. Vlindersluitingen, langere banden met gesp, gevoerde leren banden etc. zijn een stuk minder prettig om een kleine pols.
Die 35mm Seiko duiker vind ik voor een mannetje van 13 trouwens, lekker stoer en vrolijk.
Goed te horen, thanks!
Zo herkenbaar dit
Anders een Bertucci, die zijn goedkoop en best ok volgens mij !
In verschillende maten en materialen te krijgen. ook in 36mm , in staal, titanium en een soort van carbon fiber mix. Die weegt maar 36 gram … misschien een beetje te licht.
Bertucci Ultimate Field Watch - A-1S Field (bertucciwatches.com)
Ik heb mijn zoons van 12 en 15 allebei een vintage Tissot gegeven in de hoop dat ze vintage gaan waarderen. Daarnaast hebben ze beide een Casio voor tijdens sport/activiteiten.
Ik heb de zwarte en blauwe BB58 in mijn collectie opgenomen met het idee om die te geven op het moment dat ze volwassen zijn.
Ik denk dat een door mij gedragen klokje uiteindelijk meer waarde voor ze zal hebben dan een nieuw klokje.
Heel mooie Tissots en een mooi gebaar. Ik was op die leeftijd ook al weg van vintage zoals oude radio’s etc. Maar zit het exemplaar links op de foto niet vol met radiumverf? En zo ja, zijn jij en je zoon op de hoogte van de risico’s mocht het glas beschadigd raken?
Daar zijn ze zeker van op de hoogte. De mannen vonden het super interessant hoe die geigenteller uitsloeg.
Bovendien hebben ze de Radium Girls gezien dus ze kennen de risico’s.
Dank voor je zorgzame reactie
Triest maar zeer leerzaam verhaal, dan zijn ze goed op de hoogte!
Graag gedaan. Het zit er, als radiologisch werker die studenten (praktijk)les geeft in het veilig werken met ioniserende straling, een beetje ingebakken.