Leuke automaat rond de € 300

Ook nog een LE van :sweat_smile:

1 like

Tsja, er is al genoeg over gezegd en de meeste voors- en tegens zijn ook wel benoemd.

Persoonlijk vind ik de Citizen gewoon beter smoelen (nuff said🤡).

3 likes

Die is top !
je wilt iets dressier begrijp ik ? Kijk dan bij deze experts binnen jouw budget ;

1 like

De Omnis Luna voor nog geen €250. Miyota automaat, saffierglas. Redelijk eigen smoel. Misschien zocht je deze al die tijd.

4 likes

Dank jullie allemaal voor jullie tips en inzichten. Ik heb wat links doorgestuurd van horloges en ben benieuwd welke zij gaat kiezen. Ik zal het hier delen.
Ik vermoed een Tsuyosa Shore. Zij vond de band en de blauwe kleur mooi.

1 like

Ik heb hem ook en hij is echt heel erg mooi.

3 likes

2 likes

Wellicht dat @Tsuyosa je wat meer over de Citizen kan vertellen. Hij heeft er wel een paar…

2 likes

Als je rond de €300 (hij is iets meer) een echte topper van een automaat om je pols wilt, dan zeg ik zonder twijfel de Citizen NB1050.

Wil je onder de €300 blijven met een prachtige blauwe guilloché-wijzerplaat die heel mooi speelt met het licht, een stevige armband en een power reserve van 60 uur, ga dan voor de Citizen Tsuyosa Small Second.

Als laatste tip: wil je een feestelijke glans om je pols met een blauwe guilloché-wijzerplaat en roségoud die niet schreeuwt maar schitterd vanwege 10 jaar getrouwd, dan kun je even mijn topic lezen. Heel veel succes en een fijne vakantie gewenst voor jullie.

5 likes