Leuke automaat rond de € 300

Ook nog een LE van :sweat_smile:

1 like

Tsja, er is al genoeg over gezegd en de meeste voors- en tegens zijn ook wel benoemd.

Persoonlijk vind ik de Citizen gewoon beter smoelen (nuff said🤡).

3 likes

Die is top !
je wilt iets dressier begrijp ik ? Kijk dan bij deze experts binnen jouw budget ;

1 like

De Omnis Luna voor nog geen €250. Miyota automaat, saffierglas. Redelijk eigen smoel. Misschien zocht je deze al die tijd.

4 likes

Dank jullie allemaal voor jullie tips en inzichten. Ik heb wat links doorgestuurd van horloges en ben benieuwd welke zij gaat kiezen. Ik zal het hier delen.
Ik vermoed een Tsuyosa Shore. Zij vond de band en de blauwe kleur mooi.

2 likes

Ik heb hem ook en hij is echt heel erg mooi.

4 likes

3 likes

Wellicht dat @Tsuyosa je wat meer over de Citizen kan vertellen. Hij heeft er wel een paar…

2 likes

Als je rond de €300 (hij is iets meer) een echte topper van een automaat om je pols wilt, dan zeg ik zonder twijfel de Citizen NB1050.

Wil je onder de €300 blijven met een prachtige blauwe guilloché-wijzerplaat die heel mooi speelt met het licht, een stevige armband en een power reserve van 60 uur, ga dan voor de Citizen Tsuyosa Small Second.

Als laatste tip: wil je een feestelijke glans om je pols met een blauwe guilloché-wijzerplaat en roségoud die niet schreeuwt maar schitterd vanwege 10 jaar getrouwd, dan kun je even mijn topic lezen. Heel veel succes en een fijne vakantie gewenst voor jullie.

5 likes

Goedemiddag allen. Na even gewacht is hier mijn 10 jaar trouwdag cadeau.

Het is een Citizen NB1050-59H geworden.
Een JDM horloge dat naar mijn mening een heel mooie is. Heeft een antraciet wijzerplaat en automaat uurwerk. En 38mm wat goed past bij mijn pols.

Ik heb enkel horloges aan haar voorgelegd en zij vond deze het mooiste exemplaar. Blauwe wijzerplaat vond ik zelf ook mooi maar ik heb al een andere horloge met een blauwe wijzerplaat.

Nu deze week nog de horlogeband op maat laten zetten want het is nog te groot.

Dank aan iedereen voor jullie tips en input.

13 likes

Mooi geformuleerd! :smile: :+1:

1 like

Gefeliciteerd met je mooie Citizen, het is een complete package, erg fraai.

1 like

Heel veel plezier ermee!

1 like

Gaaf ding, leuk topic! Gefeliciteer met jullie jubileum en veel plezier op reis :+1:

1 like

Dank jullie wel.

1 like

Gefeliciteerd! Wat een mooi beschaafd horloge waar echt niks op aan te merken is. Tijdloos!

1 like

Van harte! Daar ga je jarenlang plezier van hebben.

1 like

Goede keuze gemaakt :ok_hand: De blauwe variant vind ik ook erg mooi, maar deze grijze is dan wel een slimme keuze. Het ding is echt een alleskunner. Veel plezier ermee :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd en veel plezier ermee.

1 like