Leuke hobby dit maar wat een twijfels

Correct. Tenzij hij genoegen wil nemen met een leren band. Ik vind dat persoonlijk geen porem op een DD.

Ik vind dat best een prima idee. Een DD is ‘sjiek’ genoeg voor leer. Of t nu een rolex is of een bulova.

Is er niets te verzinnen met aftermarket band en endlinks wisselen?

1 like

Ik zou 'm op een bloemetjes nato zetten,

Uiteraard :sunglasses:

2 likes

Dan is het geen probleem :wink: .

Lug to Lug: 44 mm

Dat is 99% van hoe ik deze hobby ervaar, kijken kijken niet kopen

1 like

Prima toch?

Ik zou zelf alleen waarschijnlijk liever 1 knaller hebben, dan 8 horloges waarvan je sommige maar incidenteel draagt.

Ik hou van afwisselen ik vind het leuk om meerdere horloges te hebben, de collectie die k in mijn eerste post omschreef, die ik zou willen, zie ik als een all round horloge collectie. Gshock als een beater, een military, die DH panda als daily en die Bulova als eckte klatser. Zo heb je van alles wat

1 like

Als jij dat effect met 4 horloges bereikt prima toch :slight_smile:.
Ik zou proberen plaats te maken in je huidige collectie om naar dat doel toe te gaan werken… ipv. het horloge bij te kopen en dan op te ruimen.

Ik heb zelf een horloge of 8. Ik draag er effectief 2. Dan kan er best wat weg. :wink: .

1 like

Leuk topic!
Bijzondere collectie :stuck_out_tongue_winking_eye: vooral dat er een Samsung smart watch bij zit haha. Beetje herkenbaar. In mijn beginfase vond ik ook alles gaaf wat om mijn pols zat, maar je moet het kaf van de koren scheiden.

Ik weet niet of je het volgende al hebt gedaan, maar ga je eens verdiepen in mechanische complicaties, heritage van horloge huizen en verschillende tool watches. Op deze manier ontwikkel je een specifiekere smaak en ga je hoogstwaarschijnlijk bepaalde horloges in je huidige collectie afschrijven. Zo kan je er emotioneel gemakkelijker afstand van doen en gerichter zoeken.

Nog even over de Dan Henry en de Bulova… Tja lastig. 2 totaal verschillende horloges, met beide een iconisch uiterlijk. Dan Henry met panda plaat is mooi, maar als day date liefhebber zal ik voor de Bulova gaan. Zoek een mooi exemplaar, met scherpe bezel en ik vermoed dat het Rolex virus je dan te pakken gaat nemen :joy:. Succes!

2 likes

Ik geloof dat 4 horloges wel een hoop rust geeft, ik zou hier dan een aparte doos voor kopen als hoofd collectie, ik vind het nog steeds lastig haha

Haha die wilde ik toen zo graag hebben omdat je allerlei wijzerplaten kon doen, nu ben ik 'm zat😂

2 likes

ok, relaxed : allemaal duidelijke antwoorden op iedereen.
En de eindstand wordt dus een zoektocht voor de Bulova met de juiste band :grin: dat moet hier toch wel lukken?

1 like

Ja die Bulova moet er eigenlijk wel komen.

Dat wordt funds vrijmaken :sunglasses:

2 likes