Leuke horloge gerelateerde YouTube kanalen

Horology house and of course:

ARCHIELUXURY!!! :grinning:

Man on the fuckingggg mooon :rofl:

Paul Pluta, the method actor :grin::+1:

Vertelt leuke dingen maar na drie clips zijn m’n trommelvliezen er klaar mee :neutral_face:

:point_up:

‘Fuck me dead’ :joy:

Ik kan die Paul Pluta niet zien. Die vieze wratten (of wat zijn t?) op zn slapen. :weary:

2 likes

De sidekick van Jasper heeft geen eigen mening, hij antwoord standaard: dat vind ik ook. Het is wel duidelijk wie in Amsterdam het salaris betaald. Wanneer je een beetje door het hippe half Engels heen prikt is Jasper informatief gezien wel leuk bezig.

1 like

Nice piece. Afgelopen dinsdag gedropt. Ben je wel een baas mee, deze ootmar piekkèh

2 likes

Tim van Watchuwant.com/ watchboxstudio’s en Govbergjewelers.

Erg goede filmpjes en bijna elk horloge hebben ze wel eens gereviewed.
Zei maken van elk horloge dat ze verkopen een verkoopfilmpje waarbij ze ingaan op de specificaties en de vóór en tegens. Erg handig als je nog twijfelt of meer te weten wilt komen over één specifiek horloge.

Hieronder een review van mijn laatste aankoop, de Zenith.

1 like

Toeval dat je dit hier plots vermeld.

Gisteren voor het eerst per toeval een filmpje van hem gezien, ik heb niets onthouden van wat hij zei en zat eigenlijk continue te kijken van wat heeft die man aan de oren…

Zijn stem heeft er voor gezorgd dat ik het filmpje nog voor het einde heb afgezet! Irritant man! :wink:

1 like

Voor de vintage liefhebbers, het kanaal van John P, companion van Federico Talks Watches.

1 like

In zijn begintijd waren zijn filmpjes best te pruimen, maar de laatste jaren is het ronduit zielig.

Ik kijk zelf vaak naar the Urban Gentry en naar the Time Teller. Vind die laatste qua content wel een beetje lijken op Doug deMuro, iemand die op Youtube auto’s reviewt. Zijn video’s zijn trouwens ook aanraders voor wie er into auto’s is.

En telt Producer Michael als een horlogekanaal? Want die maakt ook best geinige dingen…

1 like

Ooo ja, waar hij even voor 150 000 dollar horloges gaat uitkiezen:

1 like

//eu1.dh-cdn.netK//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netT//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netH//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netT//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netP//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netF//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netS//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net-//eu1.dh-cdn.netS//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netx//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netz//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.netN//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netf//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netT//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netW//eu1.dh-cdn.netA//eu1.dh-cdn.netT//eu1.dh-cdn.netC//eu1.dh-cdn.netH//eu1.dh-cdn.netE//eu1.dh-cdn.netS//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.net

1 like

Ik houd wel van Watchandlisten, ook als podcast:

Ik ben mede via Talking Hands bij mn Meistersinger terechtgekomen!

Bizar als je ze op je rug hebt groeien… thnx voor het delen leuk filmpje.

1 like

Page and cooper veel military watches.

https://www.youtube.com/channel/UCAElUxzYxyVzJhd5Q0qxnPQ