Leuke horloge gerelateerde YouTube kanalen

Beste,

Op Youtube kijk ik graag naar de kanalen van The Urban Gentry en @AmsterdamVintageWatches .
Hebben jullie nog andere tips die het kijken waard zijn?

Alvast bedankt voor de tips!

7 likes

watchfinder & co is zeker een aanrader naar mijn mening!

6 likes

Misschien dat hier iets tussenstaat?

Ik kijk de laatste tijd vaker Take Time

1 like
7 likes

Hele leuke productfilmpjes van Watchtanaka
Vooral Aziatische horloges.

Voor mij toch zeker Watch Repair Channel:

Maar misschien iets minder interessant als je niet zelf met je neus in uurwerken zit. :sunglasses:

4 likes

The Urban Gentry natuurlijk. :metal:t3:

3 likes

Archieluxery MANONTHEFACKINGMOON

Hoe wel je dit na 5 minuten ook wel zat bent :joy:

4 likes

Ik vind het kanaal van Amsterdam vintage watches erg goed.

Echter, de man achter de video’s praat het ene moment met een RRRR en het andere moment als Mo, of een mix van beiden.

Erg bijzonder.

2 likes

Dat redde ik mooi niet eens. Het was beduidend sneller. Wat een idioot.

4 likes

Of half Engels en half Nederland. Ook erg leuk om aan te horen. :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Nog geen halve minuut…idd wat een moron :roll_eyes:

1 like

Long Island Watch vind ik wel leuk. Sympathieke verkoper.
Caseback Watches ben ik laatst tegengekomen, die The Urban Gentry en ArchieLuxury onder de loep nam. Een aardig deskresearchje.
Maar Archie blijft (voor mij) verschrikkelijk, iedere seconde dat je die ziet is een seconde die je nooit meer terugkrijgt.

4 likes

Zowel Amsterdam Vintage als Urban Gentry hebben veel kennis van horloges en zeggen echt wel nuttige dingen af en toe, maar soms ook wel een hoog cringe niveau door het overmatige gebruik van sexy superlatieven.

Vooral als Jasper een mix van een hockeyclub R en drerries van de hoek maakt moet ik even doorbijten. Kijk daarom van beide kanalen niet alle video’s, alleen als het om horloges gaat die echt interessant zijn.

Gentry weet heel veel en onderzoekt heel veel, maar praat over z’n verleden alsof ie 3 wereldoorlogen heeft meegemaakt en gooit met superlatieven alsof het horloge in kwestie alle ziektes in de wereld gaat genezen.

Genoeg azijn, kijk ze allebei wel eens.

3 likes

Vindt hem ook erg duidelijk dingen uitleggen. Ben het ook helemaal met je eens! :v:t2:

2 likes

Archie is niet om aan te horen, vreselijke gast vind ik dat…

2 likes

Vind het wel soms abracadabra met al die serienummers, en dan geen afbeelding oid erbij

1 like

Precies dit ja :joy:

1 like