yes! 5 minuutjes lopen vanaf de domtoren
Watch dealer Arnhem.
Zelf ook recent een horloge aangekocht,
Word echt de tijd voor je genomen, wel even bellen, want ze werken op afspraak.
Ik als breitling liefhebben kom hier wel aan mijn trekken. Maar ze hebben meer kijk maar op hun site.
Alvast veel plezier, waar de reis ook heengaat.
Paul van Zeeland in Velp heeft ook veel mooie breitling horloges liggen.
Welke bedoel je?
Ook zeker een bezoekje waard.
Zijn de leukste dagjes overal even kijken en passen.
Aan de rand van de stad bij het kruispunt vlakbij de DE fabriek. Geen idee naar de naam.
Utrecht stad alleen s en c en punte verder niks dus zal utrecht skippen.
Rotterdam heb je brunott nog
Juwelier emo? Op de spinozaweg
Mocht je toevallig uitwijken naar Den Haag, Van Willigen!! Omega, breitling, grand seiko voor -20%
Voorraad is niet meer heel groot, dus je moet weten wat je wilt. Alles is wel te bestellen.
Hier zit ook een S&C in de straat. En een vintage winkel (geen idee hoe die heet) om de hoek.
have fun!
En Steltman Watches. ( met PP )
Raar idee, de man waarbij ik duizenden heb uitgegeven voor een horloge staat nu koffie maken.
Als je dan toch naar Velp gaat, dan zou ik zeker ook een stop maken bij Juweliershuis Aalbers. Zit ook in Velp en verkopen oa IWC, chopard en JLC
Zou best kunnen ja.
Punte idd top! Ruud daar is een groot Speedmaster fan en kenner. En in Utrecht. Op de Choorstraat.
Geen tips voor winkels. Maar geniet er van ! Dit soort dingen kan je niet vaak genoeg doen !
Serieus? De Website is nog niet bijgewerkt dan?
Dat obscure “We kopen en verkopen goud en Rolex” tentje! Daar zou ik geloof ik niet naar binnen durven
Watch-Site in Den Haag is ook een leuke, Steltman zou ik gewoon even overslaan (arrogante bende)