Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Als je die beide koopt krijg je de Bell&Ross er waarschijnlijk gratis bij. Wat een ding zeg, je zou er spontaan oogaids van krijgen.

3 likes

:rofl::rofl::rofl:

Voor wie nog niet heeft toegeslagen: Hij is nu op z’n goedkoopst sinds begin deze maand.


Link.

Komt nog 2% extra NL BTW en verzendkosten bij, dan heb je 'm dus voor € 192,19 in huis.

Als je grotere polsen hebt/van grotere horloges houdt kun je nog een betere deal maken, de Kano heeft dezelfde specificaties (hacking/ handwinding automaat, saffier enz.) in een 44 mm kast (50 mm lug to lug) en is nog eens € 30 goedkoper.


Link.

Echt heel erg veel horloge voor €160.

7 likes

Is er toevallig iemand in de bijenkorf vandaag? :slight_smile:

Deze meneer?

image

6 likes

geen geld!

Utrecht is ook nog te proberen.

5 likes

Hoe ben je bij die pagina gekomen? Ik krijg geen hit wanneer ik op hun website Junghans intype.

Google

1 like

Gisteren waren er nog drie op voorraad. Heb erg zitten twijfelen over degene met de subdial, maar weet dat het toch niet lang in mijn collectie zou blijven.:sweat_smile:

8 likes

Hoe kan je twijfelen bij zoiets aan 300 euro :sweat_smile:
Ik zou er twee gekocht hebben.

2 likes

Haha ze zijn wel leuk, maar niet voor mezelf. En anders zou ik ze moeten kopen om weer door te schuiven met winst en daar heb ik voor die paar centen geen zin in. Doe je er plezier mee zou ik zeggen.:crazy_face:

1 like

Als het nu de max bill automatisch modellen waren… alhoewel deze er ook prachtig uitzien!

Dat is geen geld voor een horloge van dat kaliber. 300 euro lekker zeg.

Nog een dikke deal in de pop up shop van de bijenkorf. Online te scoren!

Zo dat gaat hard!

Blijkbaar niet :see_no_evil:

1 like

Deze is nog gewoon beschikbaar in Amsterdam…

1 like

Ja hoor herman, het gaat alleen heel hard blijkbaar

Haha ik had hem eerst in de vintage gedropt per ongeluk, na de correctie blijkbaar te laat

Kies es: