Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Daar kunnen mooi al die andere tassen in worden opgeborgen.

Probeer dat maar eens met je horlogedoosjes :slight_smile:

6 likes

:rofl: :rofl: :rofl:

1 like

Precies dat was een tijdje geleden ook het geval met Oris en ook Bell&Ross. Zelf heb ik het met een g shock gehad, die bleek toevallig hier nog 1 te liggen voor een hele aantrekkelijke prijs.

1 like

Nu nog weer iets goedkoper

2 likes

Blijkbaar zijn er zoveel zoekacties naar horloges op de bijenkorf website dat ie niet meer werkt :rofl:

1 like

De nieuwe G-Shock GW-5000U voor EUR 239 (excl. verzendkosten naar NL van EUR 16,90): https://www.relojesdemoda.com/en/g-shock-casio-watches/casio-watch-g-shock-wave-ceptor-gw-5000u-1er

Out of stock het lijkt de Spaanse Bijenkorf wel. Leuke prijs geen voorraad.

Met dit verschil dat hij hier vanaf komende maandag weer te bestellen zou moeten zijn, als mijn Spaans niet al te roestig is geworden:

“Disponible a partir del 19/07/2021

2 likes

Wat is nou het bijzondere aan die GW-5000U-1ER ?

Als ik de prijs van (normaal) bijna 300,- bekijk…

De GW-M5610-1ER en de GW-M5610-1BER zijn zo op het eerste gezicht nagenoeg gelijk (met het grootste verschil dat de BER een negatief display heeft) met dezelfde functies als ik het goed heb, en deze zijn voor een prijs rond de 100,- tot 125,- te vinden?

Ik heb nul kennis van Casio maar misschien kan iemand het hoge verschil in prijs uitleggen.

casio-watch-g-shock-wave-ceptor-gw-5000u-1er

478970FB-72DE-4541-B42A-ECC78D237862

3 likes

We gaan wat OT maar hierbij een van de vele vergelijkingen tussen deze modellen: https://www.youtube.com/watch?v=8ayB1DKJ6N8

4 likes

Zie hier:

En over de nieuwe module:

3 likes

Kortingen tot 30% bij Yema:

2 likes

Bataviastad, er lagen er nog 2 in de vivitrine.
Geen idee of dit een leuke aanbieding is.

Als je die kant opgaat, je kunt niet via Harderwijk.

2 likes

Weet iemand miss een juwelier die gaat stoppen? Alvast bedankt

Rotterdam vandaag

2 likes

De Aldi heeft vanaf as. woensdag weer een ultrasoonreiniger voor €19.95.
Zoiets:

5 likes

Die links- en rechtsvoor (street tuna?) zijn in Roermond €199.

1 like

Er is hier iemand die de groene captain willard heeft gekocht met echt een belachelijke korting online bij de Bijenkorf. Wel de enige waar ik van weet dat het is gelukt :joy:

Op dit moment bij de Bijenkorf in Amsterdam.

11 likes

Je hebt de grootste en meest waardevolle marketing truc van Casio door…

2 likes