Om het pakketje in ontvangst te nemen?
Onmogelijk 
Maar wel een zalig horloge, die Kamasu!
Deze lijkt niet meer binnen te komen? Jammer, want het was een mooie aanbieding!
Jazeker, een hele goede deal.
Ik heb er ene besteld toen die Out of Stock stond. Een tijd moeten wachten, maar kreeg zondag bericht dat hij woensdag aankomt! 
Er is dus nog hoop 
Veel plezier ermee!
Voor de liefhebber met 20% korting en nu dus voor 1904 euro excl. verzenden:
NOMOS GLASHĂTTE - Club Campus Neomatik Automatic 39.5mm Stainless Steel Watch
Ze hebben ook nog wat van Bell & Ross met 20% korting.
Wellicht interessant voor sommige leden, een Apple watch.
Dat vind ik een magere korting voor dat merk.
Ik heb die enorme kortingen daar nog nooit op een voorraadmodel gezien. Volgens mij is het puur een SEO truukje.
Is vaker voorbij gekomen
Ik heb wel een keer bij de bijenkorf zoân actie weten te scoren. Het is de moeite om nog even specifiek per filiaal te kijken, gewoon op de site.
Mijn vrouw laatst ook weer een tas voor de helft. Weer een tas! 
En ik? 

En jij? Weer een horloge 
Daar kunnen mooi al die andere tassen in worden opgeborgen.
Probeer dat maar eens met je horlogedoosjes 

Precies dat was een tijdje geleden ook het geval met Oris en ook Bell&Ross. Zelf heb ik het met een g shock gehad, die bleek toevallig hier nog 1 te liggen voor een hele aantrekkelijke prijs.
De nieuwe G-Shock GW-5000U voor EUR 239 (excl. verzendkosten naar NL van EUR 16,90): https://www.relojesdemoda.com/en/g-shock-casio-watches/casio-watch-g-shock-wave-ceptor-gw-5000u-1er


