Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Sla je slag…

Edit: oops niet op voorraad, ff overheen gekeken :thinking:

Dat lijkt een standaard strategie bij de Bijenkorf…

2 likes

Staan idd heel wat horloges van Oris met een heel mooie korting, maar geen enkel op voorraad :thinking:

Bijenkorf is begin van 't jaar gestopt met Oris verkopen en heeft toen alles eruit gedaan tegen bodemprijzen, staan ook een paar in dit topic rondom februari. Heb het zelf helemaal gemist helaas want was mooie kans geweest. Bijenkorf laat alles wat ze ooit verkocht hebben gewoon online staan als uitverkocht, ben ik vaker ingetrapt. Vast voor de zoekresultaten.

2 likes

Weet niet of ze versturen naar NL.
Noch of het “horloge” echt wat is qua specs.
Prijs lijkt me eerder een foutje te zijn:
https://www.nl.fnac.be/Xiaomi-Mi-Watch-Blauw/a15749776?gclid=CjwKCAjw55-HBhAHEiwARMCszkBi8FO6YXwtd7OxhbGVnCqbjN-o-ho_z0bk6aI6cwob003mCpT5wxoCVy4QAvD_BwE&gclsrc=aw.ds&Origin=SEA_GOO_PLA_SMACODNL

Leveren alleen in Belgie en Luxemburg zo te zien na aanmaken van een account.

1 like

Garmin forerunner 245 en 645 Music voor een scherpe prijs hier

5 likes

Max bill aanbiedingen,serieus goede prijzen.
Junghans horloges NIEUW met garantie 8 stuks
Zie omschrijving

En nog een
Nieuwe Junghans horloges te koop.
Zie omschrijving

4 likes

Ken het merk niet, afmetingen ook niet voor mij weggelegd, maar misschien leuk voor iemand als zomerbeater?

op kijkvandaag

1 like

Ik weet niet als het hier al gepasseerd is, maar heel wat timex aanbiedingen op www.watch2day.nl. Hiermee kan je toch niet missen?

Ik heb toen gebruik gemaakt van de kortingscode van Olfert.
Het pakketje is 5 weken onderweg geweest.
Wellicht een uitzondering.
Vermoedelijk is de code niet meer geldig denk ik.

Goedemorgen,

Ik eveneens, alleen was het horloge er binnen 2 weken zo uit mijn hoofd

De Groene Orient Kamasu schommelt op Amazon.de de afgelopen dagen tussen de €187 en €202. Hier komt alleen €3,50 verzendkosten naar Nederland bij. Lijkt me een mooie prijs om op de valreep een toffe vakantiebeater te scoren.

8 likes

Ik had 'm voor €187 in m’n mandje, maar toen werd de prijs geupdate naar € 192. Nog even afgewacht en voor de zekerheid via een ander IP zonder cookies in de gaten gehouden, helaas bleef het € 192. Alsnog een mooie prijs, de rode is regelmatig in de aanbieding maar de groene heb ik nog niet eerder onder de € 200 gezien (rekening houdend met verzend- en importkosten). Woensdag komt 'ie als het goed is binnen.

3 likes

De code die nu op Olfert werkt voor 10% is:

STAYATHOME

1 like

Heeft te maken met het BTW verschil tussen DE en NL. Overigens alleen bij online bestellingen :wink:

2 likes

Werkt niet voor elk horloge.

Code Weihnachten geeft ook nog steeds 10% korting.

1 like

Nice :+1:,
ik heb een jaartje de prijzen in de gaten gehouden. Een paar maanden terug kwam ik hem voor het eerst nieuw tegen onder de 200,- Toen ben ik ook gelijk overstag gegaan.

Succes met kleur-getrouw op de foto zetten :rofl:

2 likes