Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Een Nederlandse aanbieder? Omdat de website eindigt op .nl? Is gewoon een Duits bedrijf en een met wisselende ervaringen hier :wink:

4 likes

Oké, eens, laten we zeggen, met EU verzending, zonder extra BTW heffing, enz…

1 like

Inderdaad.

Gisteren de Timex horloges binnen gekregen via Zalando, maar ga ze toch retour sturen.
De 36mm vond ik toch wel erg klein mede door de geringe dikte bij een Quartz horloge, vond de blauwe wijzerplaat wel mooi maar de kast afwerking en band werd ik ook niet echt heel erg opgewonden van zullen we maar zeggen…

De andere vond ik wat formaat betreft toch wat beter, maar dan draag ik toch net zo lief mijnSeiko SKX009 in die kleurstelling.

Heb verder ook al een flink aantal andere quartz horloges dus heb toch maar besloten om het geld te besparen, en aan iets anders uit te geven wat ik ongetwijfeld weer tegen ga komen.

Nog vlug wat foto’s genomen omdat dat verzocht was. Horloges weer netjes terug in het plastic geplaatst en gaat dus retour.

Mocht iemand interesse hebben in een 39mm dan heeft forum lid Rovr er een te koop staan voor een nette prijs in het blauwe gedeelte: TK: Q Timex Reissue 38mm Stainless Steel Bracelet Watch

Zonder plastic - helaas geen erg goede foto…

6 likes

Ik vind ze leuk eruit zien en met korting is het een prima ding, alleen wat mij weerhoudt is de slechte WR. Anders prima beatertje

Ik heb één prima ervaring met Valmano. En ze hebben soms echt scherpe prijzen, een zwarte Citizen Tough voor net 200€

Sla je slag…

Edit: oops niet op voorraad, ff overheen gekeken :thinking:

Dat lijkt een standaard strategie bij de Bijenkorf…

2 likes

Staan idd heel wat horloges van Oris met een heel mooie korting, maar geen enkel op voorraad :thinking:

Bijenkorf is begin van 't jaar gestopt met Oris verkopen en heeft toen alles eruit gedaan tegen bodemprijzen, staan ook een paar in dit topic rondom februari. Heb het zelf helemaal gemist helaas want was mooie kans geweest. Bijenkorf laat alles wat ze ooit verkocht hebben gewoon online staan als uitverkocht, ben ik vaker ingetrapt. Vast voor de zoekresultaten.

2 likes

Weet niet of ze versturen naar NL.
Noch of het “horloge” echt wat is qua specs.
Prijs lijkt me eerder een foutje te zijn:
https://www.nl.fnac.be/Xiaomi-Mi-Watch-Blauw/a15749776?gclid=CjwKCAjw55-HBhAHEiwARMCszkBi8FO6YXwtd7OxhbGVnCqbjN-o-ho_z0bk6aI6cwob003mCpT5wxoCVy4QAvD_BwE&gclsrc=aw.ds&Origin=SEA_GOO_PLA_SMACODNL

Leveren alleen in Belgie en Luxemburg zo te zien na aanmaken van een account.

1 like

Garmin forerunner 245 en 645 Music voor een scherpe prijs hier

5 likes

Max bill aanbiedingen,serieus goede prijzen.
Junghans horloges NIEUW met garantie 8 stuks
Zie omschrijving

En nog een
Nieuwe Junghans horloges te koop.
Zie omschrijving

4 likes

Ken het merk niet, afmetingen ook niet voor mij weggelegd, maar misschien leuk voor iemand als zomerbeater?

op kijkvandaag

1 like

Ik weet niet als het hier al gepasseerd is, maar heel wat timex aanbiedingen op www.watch2day.nl. Hiermee kan je toch niet missen?

Ik heb toen gebruik gemaakt van de kortingscode van Olfert.
Het pakketje is 5 weken onderweg geweest.
Wellicht een uitzondering.
Vermoedelijk is de code niet meer geldig denk ik.

Goedemorgen,

Ik eveneens, alleen was het horloge er binnen 2 weken zo uit mijn hoofd

De Groene Orient Kamasu schommelt op Amazon.de de afgelopen dagen tussen de €187 en €202. Hier komt alleen €3,50 verzendkosten naar Nederland bij. Lijkt me een mooie prijs om op de valreep een toffe vakantiebeater te scoren.

8 likes