Heb ik al…

Timex Horloge - silver-coloured/zilverkleurig - Zalando.nl
Timex Horloge - silver-coloured/zilverkleurig : € 143,95 Bij Zalando (op 05-07-2021). Gratis bezorging* & retour, snelle levering en veilig betalen!
Heb ik al…
Iedere keer als mijn spaartegoed op 99.999 euro komt, ga ik een nieuw klokje kopen.
mijn spaartegoed op 99.999
Daar wacht ik zelfs niet op
Sinds gisteren negatieve rente !
Dat betekent wel een positief saldo!
20% korting op de 36mm Q Timex Reissue bij Zalando
Timex Horloge - silver-coloured/zilverkleurig : € 143,95 Bij Zalando (op 05-07-2021). Gratis bezorging* & retour, snelle levering en veilig betalen!
€ 143,95
Normaal € 179,95
inclusief btw
Kleur: silver-coloured
Is het model voor dames maar daar trek ik me niets van aan!
Had de Pepsi 38mm al een tijd op het oog maar die is de normale prijs. Heb ze nu beide besteld om eens te bekijken en een keuze te maken, misschien vind ik het wel beide niks, of misschien wil ik juist de zwarte 38mm die nu niet op voorraad is? vind Zalando wel gemakkelijk want je kan er op rekening kopen, en retour sturen is probleemloos.
Benieuwd naar je ervaring met de 36mm! Foto’s
Dan is dat probleem van die negatieve rente met een klap opgelost!
Seagull 1963 nu leverbaar vanuit Frankrijk.
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.com
Meeuw Beweging
Leuk voor PVV’ers!
Oh Ali, wat vertalen jullie dingen toch altijd leuk.
Wel mooi hoor! Benieuwd als hij binnen is
Nu de blauwe voor 109 eur.
Omega Seamaster voor minder dan 100,- !
The watch will only be good for parts. I cannot open the watch and I do not know how it got to be like this.
Je kan niet zeggen dat die niet zijn best heeft gedaan om hem open te krijgen…
De Omega Crash
I put it in my watch winder a week ago and when I wanted to change the watch I found it like this
Daar moet haast een auto overheen gereden zijn oid……ik zou niet weten welk onderdeel je nog wel zou kunnen gebruiken, tenzij je een exemplaar hebt wat precies deze vervorming heeft en bvb de wijzerplaat is verkleurd……
Of het is goede business, koop een Chinese nepperd voor €10 en verkoop hem voor 100 als een exemplaar voor onderdelen
Een echt ‘conversation piece’ is het
Ik twijfel… My first Omega
FOI-S First Omega iNeedaWatch - Scratched
Price: EUR 2458.29
mm300 voor minder dan 2500 bij een Nederlandse aanbieder, niet gek.