Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Benieuwd naar je ervaring met de 36mm! Foto’s :slight_smile:

1 like

Ik ook!
Hier wel alvast wat andere foto’s online gevonden:

10 likes

Dan is dat probleem van die negatieve rente met een klap opgelost!

Seagull 1963 nu leverbaar vanuit Frankrijk.

3 likes

Leuk voor PVV’ers!

Oh Ali, wat vertalen jullie dingen toch altijd leuk.

1 like

Wel mooi hoor! Benieuwd als hij binnen is :grin:

Nu de blauwe voor 109 eur.

Omega Seamaster voor minder dan 100,- !

6 likes

Je kan niet zeggen dat die niet zijn best heeft gedaan om hem open te krijgen…

7 likes

De Omega Crash :sweat_smile:

4 likes

I put it in my watch winder a week ago and when I wanted to change the watch I found it like this :stuck_out_tongue_winking_eye:

Daar moet haast een auto overheen gereden zijn oid……ik zou niet weten welk onderdeel je nog wel zou kunnen gebruiken, tenzij je een exemplaar hebt wat precies deze vervorming heeft en bvb de wijzerplaat is verkleurd……

Of het is goede business, koop een Chinese nepperd voor €10 en verkoop hem voor 100 als een exemplaar voor onderdelen

1 like

Een echt ‘conversation piece’ is het

5 likes

Ik twijfel… My first Omega :star_struck:
FOI-S First Omega iNeedaWatch - Scratched

mm300 voor minder dan 2500 bij een Nederlandse aanbieder, niet gek.

Een Nederlandse aanbieder? Omdat de website eindigt op .nl? Is gewoon een Duits bedrijf en een met wisselende ervaringen hier :wink:

4 likes

Oké, eens, laten we zeggen, met EU verzending, zonder extra BTW heffing, enz…

1 like

Inderdaad.

Gisteren de Timex horloges binnen gekregen via Zalando, maar ga ze toch retour sturen.
De 36mm vond ik toch wel erg klein mede door de geringe dikte bij een Quartz horloge, vond de blauwe wijzerplaat wel mooi maar de kast afwerking en band werd ik ook niet echt heel erg opgewonden van zullen we maar zeggen…

De andere vond ik wat formaat betreft toch wat beter, maar dan draag ik toch net zo lief mijnSeiko SKX009 in die kleurstelling.

Heb verder ook al een flink aantal andere quartz horloges dus heb toch maar besloten om het geld te besparen, en aan iets anders uit te geven wat ik ongetwijfeld weer tegen ga komen.

Nog vlug wat foto’s genomen omdat dat verzocht was. Horloges weer netjes terug in het plastic geplaatst en gaat dus retour.

Mocht iemand interesse hebben in een 39mm dan heeft forum lid Rovr er een te koop staan voor een nette prijs in het blauwe gedeelte: TK: Q Timex Reissue 38mm Stainless Steel Bracelet Watch

Zonder plastic - helaas geen erg goede foto…

6 likes

Ik vind ze leuk eruit zien en met korting is het een prima ding, alleen wat mij weerhoudt is de slechte WR. Anders prima beatertje

Ik heb één prima ervaring met Valmano. En ze hebben soms echt scherpe prijzen, een zwarte Citizen Tough voor net 200€