Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Damn, die flygraf begint nu echt interessant te worden. :innocent:

1 like

Ja, die is mooi en een leuke prijs ook…

1 like

Oké, misschien wel. Maar zouden ze dat bij Rolex ook doen 30% korting omdat er een nieuw Sub of Explorer is :yum:
Je zou er een maandje terug maar één gekocht hebben voor de volle prijs :grimacing:

Ik dacht wellicht zo’n quartz superman heritage met tropic bandje (390-30%, leek me prima deal). Voor zon zee en strand voor mijn zoon. Beter van niet dus zeg jij?

1 like

Ik denk dat er met zo’n quartz model weinig mis kan gaan. Ik lees alleen vaak dat als er iets niet goed is aan het horloge de service ronduit slecht is.

1 like

Horloge van een beroemdheid?

:scream:

Daar heb ik geen last van :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Die solar chronograph is wel heel leuk! :slight_smile:

1 like

Volgens mij zijn die 490,- ?

Heb in het verleden wel eens op de site gekeken, via chat geven ze dan ook altijd direct 15% geloof ik. Dus nu is er enkel sprake van een extra 15% als ik het goed heb.

Vanaf 4 juli 15% korting op haast alles op de website van Barton straps

1 like

490 staal, 390 tropic

Met die nieuwe importregels kan je volgens mij beter bij Amazon bestellen?

Voor mensen die nog gereedschap bijvoorbeeld nodig hebben;
https://www.hobbyklok.nl/nl/alle-categorien/aanbieding

Hoop zooi er tussen (excuses, kon niet filteren op mijn iPhone). Ik heb ik elk geval een paar watchwinders er tussen gevonden.

Flink afgeprijsd:

2 likes

Heb ik al…

1 like

Goedkoper wordt deze niet denk ik:

Alpina Horloges met Korting op Horlogeoutlet.nl

1 like

Iedere keer als mijn spaartegoed op 99.999 euro komt, ga ik een nieuw klokje kopen. :face_with_monocle:

3 likes

Daar wacht ik zelfs niet op :stuck_out_tongue:

3 likes

Dat betekent wel een positief saldo! :joy:

2 likes

20% korting op de 36mm Q Timex Reissue bij Zalando


20% korting

€ 143,95

Normaal € 179,95

inclusief btw

Kleur: silver-coloured

Is het model voor dames maar daar trek ik me niets van aan!

Had de Pepsi 38mm al een tijd op het oog maar die is de normale prijs. Heb ze nu beide besteld om eens te bekijken en een keuze te maken, misschien vind ik het wel beide niks, of misschien wil ik juist de zwarte 38mm die nu niet op voorraad is? vind Zalando wel gemakkelijk want je kan er op rekening kopen, en retour sturen is probleemloos.

0f3375d012c741fabb44cd1c9208f065

8 likes