Misschien een gekke vraag maar is dit een andere horloge dan de NY0040‑17LE?
Denk van niet. Alleen de M voor de etui met stalen armband en wissel pennetje.
Summer sale bij Yema, 30% korting met code “SUM30”.
Die geven wel erg vaak korting bij Yema.
30% korting, pff. Zou dat komen omdat iedereen weet wat voor bagger service afdeling ze hebben en daardoor minder horloges verkopen?
Verder komt het als merk ook niet goed over. Je betaalt dus anders gewoon 30% te veel als ze zo vaak korting geven
Een beetje het Franse Christopher Ward.
De 30% korting is inderdaad slechts voor bepaalde modellen.
Daar zit dit ook tussen: https://eu.yema.com/products/yema-rallye-andretti-limited-edition-yral2019
Ze geven ook 15% korting op bv. de Yema Superman Heritage, dan krijg je er ook nog een Yema LED horloge bij (code SUM15)… als je daar geen interesse in hebt kunnen ze ook een tropic bandje leveren.
Damn, die flygraf begint nu echt interessant te worden.
Ja, die is mooi en een leuke prijs ook…
Oké, misschien wel. Maar zouden ze dat bij Rolex ook doen 30% korting omdat er een nieuw Sub of Explorer is
Je zou er een maandje terug maar één gekocht hebben voor de volle prijs
Ik dacht wellicht zo’n quartz superman heritage met tropic bandje (390-30%, leek me prima deal). Voor zon zee en strand voor mijn zoon. Beter van niet dus zeg jij?
Ik denk dat er met zo’n quartz model weinig mis kan gaan. Ik lees alleen vaak dat als er iets niet goed is aan het horloge de service ronduit slecht is.
Horloge van een beroemdheid?
Daar heb ik geen last van
Die solar chronograph is wel heel leuk!
Volgens mij zijn die 490,- ?
Heb in het verleden wel eens op de site gekeken, via chat geven ze dan ook altijd direct 15% geloof ik. Dus nu is er enkel sprake van een extra 15% als ik het goed heb.
Vanaf 4 juli 15% korting op haast alles op de website van Barton straps
490 staal, 390 tropic
Met die nieuwe importregels kan je volgens mij beter bij Amazon bestellen?
Voor mensen die nog gereedschap bijvoorbeeld nodig hebben;
https://www.hobbyklok.nl/nl/alle-categorien/aanbieding
Hoop zooi er tussen (excuses, kon niet filteren op mijn iPhone). Ik heb ik elk geval een paar watchwinders er tussen gevonden.
Flink afgeprijsd: