Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Ik had deze ook gezien inderdaad, vroeg me wel af of je deze makkelijk kan modden… compatible met seiko dials en bezel inserts bijvoorbeeld??

Volgens mij is er op de zijkant van de kast wel Invicta in gegraveerd. Dat maakt het wel zonde om hem te modden.

1 like

Leuke chrono, leuk merk, leuke prijs :white_check_mark:

5 likes

Deze zijn met NH35 parts te modden. Het Invicta logo op de zijkant van de case is wel wat werk om weg te krijgen, maar wel doenbaar.
Bij de nieuwere is de bezel ook niet echt makkelijk te verwijderen zonder beschadingen. Als je de bezel laat zitten kan je de insert overigens wel eenvoudig wisselen.

1 like

Thanks, nav wat youtube filmpjes ook maar besteld. Voor 6 tientjes een leuk NH35 projectje doen, prima toch :smiley:

3 likes

Keileuk horloge.

2 likes

De combinatie van dat grijs met die groene kleur is prachtig

2 likes

Ik heb zojuist een nieuwe besteld voor €166.
15 minuten later werkte de code voor blackfriday niet meer.

2 likes


Conrad.nl

2 likes

Waar besteld voor dat ‘prijsje’ ?

Benieuwd om die hier te zien verschijnen en wat je ermee van plan bent!

1 like

Voor de smart gebruikers, de website van samsung heeft 50 euro korting op sommige smartwatches:

De prijzen zijn als volgt:
Watch 4 - 40mm - €136
Watch 4 - 44mm - €144
Classic 4 - 42mm - €187
Classic 4 - 46mm - €206

https://shop.samsung.com/nl/multistore/np/ing/registration?cid=nl_pd_affiliate_awin_MPN_none_awin_multiple_none_digidip+EU+-+Content+and+Incentivized_269979&awc=8330_1638263122_b0697ad73279054909dd9617af5d0e42&dclid=CO7h4dvdv_QCFUaR3god8uwBuw

Code: 9XJ8L4J

2 likes

Kleine indruk van hoe de kast eruit kan komen te zien zonder Invicta logo.
Zowel kast als band zijn geheel geborsteld.

12 likes

Otto :joy: Otto Wehkamp enz. Ik heb het er zelf niet zo mee,

2 likes

Was dat een specifieke coupon voor jou account ?
Indien NEE waarom heb je hem niet gedeeld hier ?

De Code was BLACKFRIDAY. En was algemeen.
En geldig tot 24:00. Ik had hem in mijn winkelmantje staan maar twijfelde nog. Ik stond te douchen voor ik naar bed zou gaan en ben in mijn blote kont om 23:45 de badkamer uitgerend om op betalen te drukken. Toen ik terug kwam was zoals verwacht de code niet meer geldig.

4 likes

…zucht…:thinking:

Misschien werkt code : streakersonly nog wel.

5 likes

Een oepsie op chrono24…

image

Was op aanvraag en kreeg per ommegaande reactie
“wrong posted price” :joy: Goh…

Heb gevraagd wat dan de right price is…
Die nog niet gehoord.

6 likes

We maken er een leuk projectje van, voor 6 tientjes mag je dat risico wel nemen haha!

Wilde recent gaan voor de Limited Mido Decompression Diver, maar was helaas te laat en nu helemaal uitverkocht…

Maar ‘als de berg niet naar Mohammed komt, komt Mohammed wel naar de berg’

Invicta Decompression Mod:

Lachen toch :laughing:?

25 likes