Wel even double checken of de bezel insert ook past.
De Invicta heeft een afwijkende maat en ik denk dat de Miuksi mod inserts niet passen.
Kan het mis hebben…
Ik heb een Seiko solar gehad… Misschien dat de cel al een beetje versleten was (new old stock vermoedelijk van een veelaanbieder op MP), maar echt een drama om opgeladen te houden in roulatie met andere horloges, zeker in de herfst- en winterdagen.
Ik vind 'm op zich nog wel aardig, enkel de kleinere subdial voor de permanente seconden stoort me een beetje. Bicompax was misschien beter geweest, maar dat betekent bij die mecaquartz horloges altijd dat je’t zonder secondenwijzer moet doen ten gunste van die overbodige 24-uurs subdial. Maar ik heb solars afgezworen; dan liever gewoon een batterij.