Flinke afprijzing … ik snap waarom mijn VHP GMT geen nieuwe eigenaar kon vinden
.
Wellicht kan het telefonisch.
Net een Messenger bericht gestuurd 
Die Longines Chrono welke ref.nummer is dat ?
Is het een automaat ?
Donkere is een quartz. Ik denk deze (geen garantie)
Lichte weet ik niet. gezien de prijs een automaat 
Longines VHP besteld en betaald.
Bedankt voor de tip!
Dan bel ik nu strego voor de commissie 
Geintje… alvast gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.
Ik gun het je volledig!
Fantastisch forum is het toch:)
Heb zeer goede ervaringen met mijn Seiko Solar (limited black edition van 2019 geloof ik). Ligt vaak 2 maand in de kast (niet rechtstreeks zonlicht) en loopt altijd perfect op tijd. Maar even om aan te geven dat het dus wel degelijk kan meevallen 
Hier ook zo, wel niet in een kast maar op de wastafel.
Gebruik em om het dagelijkse horloge op tijd te zetten 
De Invicta is binnen, echt veel horloge voor 6 tientjes!! En mooi bijkomend voordeel is dat de gele Invicta sticker op de NH35 er tegenwoordig niet meer op zit haha:
Is het dan wel een echte? 
Je moet even die PCL’s opschuren. Staat mooier. Tenzij je van bling bling houdt. 

Dat is een echte Invicta hommage. Duh… 
Ik vond het altijd wel wat hebben dat geel, het lijkt heel wat te zijn zo toch? 
Ik moet alleen nog een keer van die datum steenpuist af, dat is gewoon te nep. 
Bij WatchGecko kun je o.a. deze prachtige lederen bandjes nu krijgen voor € 6.
Kortingsbon LEATHER15 bij 2 of meer bandjes voor nog eens 15% korting.
Hier foto’s van de zwarte band op de Casio Duro Hulk.
Ik heb er ook meerdere gehad en eigenlijk inderdaad wel cool, maar als je gaat modden vind ik een neutrale seethrough caseback dan weer beter passen. Dus prima zo!
Een V.H.P. Is volgens mij altijd een quartz.
I know, maar betwijfel dat lichte chrono een quartz is gezien dikte. Ook al ligt ie op vhp tableau.
Foto vergroot goed bekeken. 100% een VHP chrono quartz.





