Leuke goedkope uitbreiding van je collectie of als cadeautjes voor X-Mass 2x Lorus Quartz Chrono tezamen voor €120,30 incl. bezorging.
Mbv de ‘aloude’ coupon BF30WINTER tbv Brandfield.
Nu weer terug naar originele prijs. Ik heb hem gisteren besteld. So far gaat het goed met mijn ‘ik heb niet nog een horloge nodig’.
Afgelopen weken 2 x g-shock, de yema wristmaster, een srp259 en nu deze srp197. 
dank. inderdaad ff twee lederen bandjes gescoord voor weinig. Gok dat er nog 25% bijkomt voor de invoer?
Da’s een mooie deal! Helaas met 120mm/80mm lengte aan de lange kant voor mij…
Ook benieuwd of en hoeveel importkosten je nog hebt moeten opleggen.
Best wel gek eigenlijk, qua bang for buck kan dat tellen 
Kan je vertellen uit ervaring dat je alsnog gewoon mag aftikken. En niet alleen ik, ook @willemC mocht dit recentelijk
Heb je dit aangekaart bij Watchgecko?
neen, denk jij dat dit wat uithaalt dan?
Heb jij 'm niet direct via Zuludiver gekocht? Zijn andere winkels.
Nope. Voor 11 euro (bovenop de 37 oid) had ik geen zin in de strijd. Zijn vast wel weer ergens wat regels waar ze op gaan wijzen
Vervellend zeg. Mijn envelopje is laatst zonder problemen aangekomen. Ik zou het zeker aankaarten en verwacht niet dat ze moeilijk doen. Het staat niet voor niets onder de knop.
Recentelijk ook de douane kosten mogen aftikken. Maar, ik heb direct contact opgenomen met Zuludivers/Watchgecko. Zij hebben de kosten vergoed, zonder er moeilijk over te doen.
Podjandrie. Dan ga ik achter mijn 8 euro aan!!!
Als je dat in de baas z’n tijd doet verdien je hem dubbel😂
Nope, is inclusief. Geen heffingen e.d.
Bofkont
Maakt wijze van verzenden nog uit? Ik koos de goedkoopste. Ben benieuwd…