Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Ik gun het je volledig!

Fantastisch forum is het toch:)

6 likes

Heb zeer goede ervaringen met mijn Seiko Solar (limited black edition van 2019 geloof ik). Ligt vaak 2 maand in de kast (niet rechtstreeks zonlicht) en loopt altijd perfect op tijd. Maar even om aan te geven dat het dus wel degelijk kan meevallen :slight_smile:

1 like

Hier ook zo, wel niet in een kast maar op de wastafel.
Gebruik em om het dagelijkse horloge op tijd te zetten :innocent:

De Invicta is binnen, echt veel horloge voor 6 tientjes!! En mooi bijkomend voordeel is dat de gele Invicta sticker op de NH35 er tegenwoordig niet meer op zit haha:

16 likes

Is het dan wel een echte? :scream:

Je moet even die PCL’s opschuren. Staat mooier. Tenzij je van bling bling houdt. :man_shrugging:

4 likes

:rofl:

2 likes

Dat is een echte Invicta hommage. Duh… :joy:

2 likes

Ik vond het altijd wel wat hebben dat geel, het lijkt heel wat te zijn zo toch? :smile:

Ik moet alleen nog een keer van die datum steenpuist af, dat is gewoon te nep. :innocent:

3 likes

Bij WatchGecko kun je o.a. deze prachtige lederen bandjes nu krijgen voor € 6.
Kortingsbon LEATHER15 bij 2 of meer bandjes voor nog eens 15% korting.
Hier foto’s van de zwarte band op de Casio Duro Hulk.

6 likes

Ik heb er ook meerdere gehad en eigenlijk inderdaad wel cool, maar als je gaat modden vind ik een neutrale seethrough caseback dan weer beter passen. Dus prima zo!

1 like

Een V.H.P. Is volgens mij altijd een quartz.

4 likes

I know, maar betwijfel dat lichte chrono een quartz is gezien dikte. Ook al ligt ie op vhp tableau.

Foto vergroot goed bekeken. 100% een VHP chrono quartz.

2 likes

Leuke goedkope uitbreiding van je collectie of als cadeautjes voor X-Mass 2x Lorus Quartz Chrono tezamen voor €120,30 incl. bezorging.
Mbv de ‘aloude’ coupon BF30WINTER tbv Brandfield.


4 likes

Nu weer terug naar originele prijs. Ik heb hem gisteren besteld. So far gaat het goed met mijn ‘ik heb niet nog een horloge nodig’.
Afgelopen weken 2 x g-shock, de yema wristmaster, een srp259 en nu deze srp197. :thinking:

2 likes

dank. inderdaad ff twee lederen bandjes gescoord voor weinig. Gok dat er nog 25% bijkomt voor de invoer?

Da’s een mooie deal! Helaas met 120mm/80mm lengte aan de lange kant voor mij…
Ook benieuwd of en hoeveel importkosten je nog hebt moeten opleggen.

1 like

Best wel gek eigenlijk, qua bang for buck kan dat tellen :slight_smile:

1 like

Watchgecko is inclusief BTW. Dit staat onder de “Add to cart”-knop:

2 likes

Kan je vertellen uit ervaring dat je alsnog gewoon mag aftikken. En niet alleen ik, ook @willemC mocht dit recentelijk

2 likes