Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Leuke goedkope uitbreiding van je collectie of als cadeautjes voor X-Mass 2x Lorus Quartz Chrono tezamen voor €120,30 incl. bezorging.
Mbv de ‘aloude’ coupon BF30WINTER tbv Brandfield.

4 likes

Nu weer terug naar originele prijs. Ik heb hem gisteren besteld. So far gaat het goed met mijn ‘ik heb niet nog een horloge nodig’.
Afgelopen weken 2 x g-shock, de yema wristmaster, een srp259 en nu deze srp197. :thinking:

2 likes

dank. inderdaad ff twee lederen bandjes gescoord voor weinig. Gok dat er nog 25% bijkomt voor de invoer?

Da’s een mooie deal! Helaas met 120mm/80mm lengte aan de lange kant voor mij…
Ook benieuwd of en hoeveel importkosten je nog hebt moeten opleggen.

1 like

Best wel gek eigenlijk, qua bang for buck kan dat tellen :slight_smile:

1 like

Watchgecko is inclusief BTW. Dit staat onder de “Add to cart”-knop:

2 likes

Kan je vertellen uit ervaring dat je alsnog gewoon mag aftikken. En niet alleen ik, ook @willemC mocht dit recentelijk

2 likes

Heb je dit aangekaart bij Watchgecko?

neen, denk jij dat dit wat uithaalt dan?

Heb jij 'm niet direct via Zuludiver gekocht? Zijn andere winkels.

1 like

Nope. Voor 11 euro (bovenop de 37 oid) had ik geen zin in de strijd. Zijn vast wel weer ergens wat regels waar ze op gaan wijzen

1 like

Vervellend zeg. Mijn envelopje is laatst zonder problemen aangekomen. Ik zou het zeker aankaarten en verwacht niet dat ze moeilijk doen. Het staat niet voor niets onder de knop.

1 like

Recentelijk ook de douane kosten mogen aftikken. Maar, ik heb direct contact opgenomen met Zuludivers/Watchgecko. Zij hebben de kosten vergoed, zonder er moeilijk over te doen.

2 likes

Dat haalt zeker wat uit, in heb mijn btw en import gecrediteerd gekregen.

9 likes

Podjandrie. Dan ga ik achter mijn 8 euro aan!!!

4 likes

Als je dat in de baas z’n tijd doet verdien je hem dubbel😂

7 likes

Nope, is inclusief. Geen heffingen e.d.

Geen enkele keer invoerkosten gehad

1 like

Bofkont

1 like

Maakt wijze van verzenden nog uit? Ik koos de goedkoopste. Ben benieuwd…

1 like