Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Heb je dit aangekaart bij Watchgecko?

neen, denk jij dat dit wat uithaalt dan?

Heb jij 'm niet direct via Zuludiver gekocht? Zijn andere winkels.

1 like

Nope. Voor 11 euro (bovenop de 37 oid) had ik geen zin in de strijd. Zijn vast wel weer ergens wat regels waar ze op gaan wijzen

1 like

Vervellend zeg. Mijn envelopje is laatst zonder problemen aangekomen. Ik zou het zeker aankaarten en verwacht niet dat ze moeilijk doen. Het staat niet voor niets onder de knop.

1 like

Recentelijk ook de douane kosten mogen aftikken. Maar, ik heb direct contact opgenomen met Zuludivers/Watchgecko. Zij hebben de kosten vergoed, zonder er moeilijk over te doen.

2 likes

Dat haalt zeker wat uit, in heb mijn btw en import gecrediteerd gekregen.

9 likes

Podjandrie. Dan ga ik achter mijn 8 euro aan!!!

4 likes

Als je dat in de baas z’n tijd doet verdien je hem dubbel😂

7 likes

Nope, is inclusief. Geen heffingen e.d.

Geen enkele keer invoerkosten gehad

1 like

Bofkont

1 like

Maakt wijze van verzenden nog uit? Ik koos de goedkoopste. Ben benieuwd…

1 like

Verzendwijze maakt niet zoveel uit. Komt altijd aan; soms wat vertraging bij PostNL. Best snel in de regel, binnen enkele dagen binnen.

Haha, valt mee hoor. WatchGecko heeft wel een superservice. Wel eens een actie gemist (bijvoorbeeld gratis NATO-band; mailtje gestuurd stopten ze er zo bij.

Mailtje eraan wagen zou ik zeggen.

1 like

Hierbij m’n eerste ‘echte’ horloge binnen ( volgens sommige misschien niet echt kwaliteit ). Toch zeer blij mee voor een hele schappelijke prijs ook.De Pro diver 8926. Iemand nog tips? Zo laten of iets veranderen zou er misschien wel een meshband op willen. Iemand goed adres?

10 likes

Ik zou er een zwarte tropic op zetten, zijn voor een scheet en drie knikker te koop bij aliexpress.

1 like

Seiko Solar Chrono SSC555P1 ( Alarm ) met V172 quartz uurwerk €196,70

Dit : https://cheapasswatch.nl/products/horloge-heren-seiko-ssc555p1-o-44-mm

1 like

Wat Thijs zegt :point_up_2:

1 like

Zitten leuke aanbiedingen tussen. Heb zelf geen ervaring met deze Duitse AD.

17 likes