Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

3 likes

Geeft natuurlijk nog geen zekerheid.

1 like

Het is nog net geen Invicta :joy:

2 likes

Holy moly.

Door jou spontaan de Alpinist besteld :scream:
Weet niet of ik je moet bedanken of vervloeken :stuck_out_tongue_winking_eye: laten we het eerste maar doen.

Betekent wel dat ik mijn groene sarb017 weg moet doen. Ook totaal niet verwacht.

Jeetje.

6 likes

Gister sterk getwijfeld om ā€˜m via Olfert te bestellen. Was die ±€50 duurder geweest, blij dat ik ff gewacht heb :-).

Thanks!

1 like

Graag gedaan :pray:t2: :rofl:

2 likes

Mooie aanwinst! Mocht je die op dit forum willen verkopen, dan hoor ik dat graag van je.

1 like

Bij Olfert was die bijna €100,- duurder. Helaas nu hier niet meer op de website te vinden. Had hem graag besteld voor die prijs. Ik heb hem wel besteld bij Olfert en was blij met die prijs. :pensive:

2 likes

Ach, maakt het horloge er niet minder om gelukkig!

Leider benötigen wir zur Zeit 14 Tage für die Lieferung.

Scheisse.
Maargoed voor die prijs mag ik niet zeuren denk ik :joy:

3 likes

Ik zit op de ā€˜wip’ over deze…limited edition…zie bv het uiteinde van de secondewijzer o.a

Dat het geen saffier en maar een 4R36 is houdt mij tegen…:thinking:

gewoon kopen :slight_smile:

3 likes

Voor deze prijzen zie ik ze normaal 2e hands hier op het HF, dus kope kope kopenšŸ˜‰

4 likes

Idd er komt nu net een gedragen SRPE39K1 te koop voor nagenoeg €100 meer…ook een limited op stalen band…:thinking:

We zien hem graag verschijnen in het blauwe gedeelte!

3 likes

Dat zijn lekkere kortingen zeg! Alpinist inderdaad helaas niet meer beschikbaar.
Bedankt om te delen!

1 like

Appels en peren… dat is het nieuwe model die hier nu te koop staat.

1 like

Point taken…maar ā€˜zoveel’ verschil zit er nu ook weer niet tussen…toch :thinking:

1 like

Hebben ze nu aangepast.

6 likes

Wel een goede aanbieding zo :+1:t2:

1 like