Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

2 jewels

36 likes

Ja hallo da wie gehtst mit der Vincent. Ich sehe das sie abschlag geben aber ich hatte nog gerne was mehr abschlag gehattettet. Das muss doch einfach möglich sein, nicht? Also, machen sie das schnell in ordnung? Gruss Gott.

8 likes

als je het zo doet komen ze het waarschijnlijk zelfs persoonlijk gratis bij je thuis bezorgen

Hahaha. Nou als ik dat in tekst zou moeten doen, vrees ik dat de prijs alleen hoger zou worden.

Bij Uhrenlounge hebben ze daarvoor gewoon een knop Preis vorschlagen, bedrag invullen, en afwachten. Het is me eenmaal gelukt om 13% extra korting te krijgen op een reeds zeer scherpe prijs. En soms krijg je een tegenvoorstel met 5 tot 8% extra korting.

2 likes

Bij Olfert ook mogelijk, recent nog een smerig bod gedaan voor een Maurice Lacroix Aikon 39mm en ze accepteerden het nog haha!

3 likes

In de 80.111 met 25 jewels zitten geen kunststof onderdelen.

1 like

Dju seg en in mijn recent aangekochte Certina DS 38mm action diver zit er een 80.611… dus vol plastic meuk! Snel in het blauw zetten dan maar :man_shrugging:

Nee nee, zeer tevreden van! Zit na een week opvolgen op minder dan 1 sec afwijking per dag.

Maar even on topic, onlangs ook via Olfert een prijsvoorstel ingediend maar zelfs na 3x opnieuw ingediend te hebben nooit reactie gehad.

Bij horlogedokter.be zat er al korting en komt er nog eens 15% bij tijdens het afrekenen:

3 likes

Plus 5% korting bij inschrijving nieuwsbrief.

5 likes

Weet niet of het wat is maar voor de geïnteresseerden amateur techneuten onder ons lijkt het me best leuk om er is wat mee te experimenteren. Wel een beetje copycats achtige modellen maar zien er nog niet heel verkeerd uit al zeg ik het zelf…

ziet er interessant uit! iemand dit ooit al is geprobeerd maar dan zonder ervaring met klussen aan horloges?

1 like

Powermatic 80 uurwerk en chronometer voor een leuk prijsje dacht ik.

9 likes

Leuk en er zitten mooie exemplaren tussen. Maar wel relatief duur om ff een horloge in elkaar (beetje experimenteren) te zetten.

1 like

Niet specifiek met DIY Watch club, dus mogelijk maar deels relevant:

Een tijd terug had ik een kameraad die wel graag een horloge in elkaar wou zetten. Ik had hem aangeraden dit eerst te doen met onderdelen waarbij het niet erg zou zijn een foutje te maken of iets te beschadigen. Ik heb hem geholpen om passende onderdelen te bestellen waarna hij zelf het zwikje in elkaar mocht zetten.

In het geval van DIY watchclub lijkt mij dat het fouten maken en zelf in elkaar zetten niks anders is dan mijn geval, behalve dat DWC de onderdelen dan heeft gematcht voor je en daar wat kosten voor rekent.

Hun Mosel model is best chique in het blauw. Mooie maat met 38,5mm en 20mm lugs.

@Sjoerdjasp kom maar door met jouw kant van het verhaal :grin:

Maar lang verhaal kort… Dit dus. :point_down::slight_smile:

1 like

thanks voor je antwoord! ja die dresser ziet er gewoon leuk uit, al zal een bambino goedkoper zijn

Ik heb niet de ambitie om echt serieus met horloges bezig te zijn, maar zou het wel leuk vinden om er meer van te begrijpen door een horloge zelf in elkaar te zetten, lego vind ik nog steeds leuk :slight_smile: onlangs de vespa in elkaar gezet. Dit zal ongetwijfeld een stuk makkelijker zijn.

Daarom de vraag, als je nog nooit ermee bezig bent geweest, is dit te doen als je er tijd aan wilt besteden of wordt het dan niet wat?

2 likes

Ik heb je even een PB gestuurd om het topic hier niet te veel te vervuilen met offtopic praat. :innocent:

Ik ben ook wel geïnteresseerd om het een keer te proberen. Had al gekeken naar een formele opleiding horlogemaker, maar daarvoor ga ik alvast de tijd niet hebben todat ik ooit met pensioen ga als ik het uurrooster zo bekijk…

Ook al is een Bambino misschien goedkoper, de ervaring van het zelf te doen is me de meerprijs wel een keer waard.

Citizen Heren analoog Eco-Drive polshorloge https://amzn.eu/d/0AopcwZ

2 likes

afbeelding

:face_with_monocle: :roll_eyes:

3 likes

1 like

Voor wanneer je je stoute schoenen aan wilt doen
Ice-Watch - ICE steel Rose-gold - herenhorloge met metalen armband - 016764 (Maat L) - Goud Roze https://amzn.eu/d/7YFHtA8

1 like