Leuk en er zitten mooie exemplaren tussen. Maar wel relatief duur om ff een horloge in elkaar (beetje experimenteren) te zetten.
Niet specifiek met DIY Watch club, dus mogelijk maar deels relevant:
Een tijd terug had ik een kameraad die wel graag een horloge in elkaar wou zetten. Ik had hem aangeraden dit eerst te doen met onderdelen waarbij het niet erg zou zijn een foutje te maken of iets te beschadigen. Ik heb hem geholpen om passende onderdelen te bestellen waarna hij zelf het zwikje in elkaar mocht zetten.
In het geval van DIY watchclub lijkt mij dat het fouten maken en zelf in elkaar zetten niks anders is dan mijn geval, behalve dat DWC de onderdelen dan heeft gematcht voor je en daar wat kosten voor rekent.
Hun Mosel model is best chique in het blauw. Mooie maat met 38,5mm en 20mm lugs.
@Sjoerdjasp kom maar door met jouw kant van het verhaal 
Maar lang verhaal kort… Dit dus. 

thanks voor je antwoord! ja die dresser ziet er gewoon leuk uit, al zal een bambino goedkoper zijn
Ik heb niet de ambitie om echt serieus met horloges bezig te zijn, maar zou het wel leuk vinden om er meer van te begrijpen door een horloge zelf in elkaar te zetten, lego vind ik nog steeds leuk
onlangs de vespa in elkaar gezet. Dit zal ongetwijfeld een stuk makkelijker zijn.
Daarom de vraag, als je nog nooit ermee bezig bent geweest, is dit te doen als je er tijd aan wilt besteden of wordt het dan niet wat?
Ik heb je even een PB gestuurd om het topic hier niet te veel te vervuilen met offtopic praat. 
Ik ben ook wel geïnteresseerd om het een keer te proberen. Had al gekeken naar een formele opleiding horlogemaker, maar daarvoor ga ik alvast de tijd niet hebben todat ik ooit met pensioen ga als ik het uurrooster zo bekijk…
Ook al is een Bambino misschien goedkoper, de ervaring van het zelf te doen is me de meerprijs wel een keer waard.


Voor wanneer je je stoute schoenen aan wilt doen
Ice-Watch - ICE steel Rose-gold - herenhorloge met metalen armband - 016764 (Maat L) - Goud Roze https://amzn.eu/d/7YFHtA8
Ik snap het enthousiasme. Maar Glycines zijn altijd zogenaamd super afgeprijsd. In werkelijkheid is er geen sprake van korting.
Jammer dat dit mooie merk deze goocheltruc met de prijs hanteert.
Dat zijn idd wel heel riante kortingen.
Het begint op Invicta te lijken met een prijs van € 2150,00 naar € 845,00 (meer dan 60% korting
)
Dan gooi je toch wel je goede naam te grabbel
Klopt, Glycine is (helaas) onderdeel van Invicta.
Dergelijke praktijken doen afbreuk aan wat het merk ooit was.
Weet ik 
Het blijft evengoed een prachtig horloge.
Is ook zeker zo. Ik heb een aantal wat oudere Airmannen. En draag ze nog steeds graag.
En nog even een bewijsje dat audio bij mij met hoofdletters geschreven wordt…
De speakers worden wel weer terug geschoven naar een plek naast de televisie anders heb ik 2 nerveuze meiden in de nek hijgen
Daar gaat het hier toch niet om, dit is geen aanbieding maar gewoon de normale prijs.
Leuke set maar
Ik heb ook leuke set.
Is zeker prachtig audio
Jammer dat er zo weinig aandacht voor is.
Ja, beetje logisch is het ook wel als je nagaat dat het hier alTIJD over TIJD gaat.
Audio)muziek is wel een heerlijke side kick











