Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Spijtig dat dit de 23-jewels versie van de PM80 is… Anders had ik die ook meteen besteld.

Supergoede prijzen inderdaad :+1:

Zeker goede kwaliteit. Grotere horloges passen net… maar voor deze prijs zeer goede opberg-rol

1 like

G-Shock GBD-H1000-7A9ER hardloophorloge met smartwatch functies van € 429,75 voor € 155 op Bol.com Nogal lelijk naar mijn bescheiden mening, maar wel een hele goede aanbieding :blush:

https://www.horlogedokter.be/ heeft 15% op de gehele collectie. Best veel seikos en certinas in de aanbieding dus.

Ikzelf bestelde net twee certina duikers en kon zelfs nog een extra 5% scoren telefonisch op de al reeds goede (onder list) prijzen, topservice

2 likes

Hoezo…

? Heb je de bestelling telefonisch gedaan?

Ik heb idd gebeld en dan online de bestelling afgerond samen met hem.

2 likes

Doe ik ook vaak bij winkel met tevens webshop waar ik al vaker aankopen heb gedaan. Even bellen en dan is er vaak nog wel een paar procent af te babbelen. Past ‘ie de prijs even aan of krijg je een eenmalige kortingscode, en dan in het mandje.

Bij (veelal) Duitse webshops is het handiger, kun je een prijsvoorstel doen.

1 like

Wat is het verschil tussen de 23 en 25 jewels?

2 jewels

36 likes

Ja hallo da wie gehtst mit der Vincent. Ich sehe das sie abschlag geben aber ich hatte nog gerne was mehr abschlag gehattettet. Das muss doch einfach möglich sein, nicht? Also, machen sie das schnell in ordnung? Gruss Gott.

8 likes

als je het zo doet komen ze het waarschijnlijk zelfs persoonlijk gratis bij je thuis bezorgen

Hahaha. Nou als ik dat in tekst zou moeten doen, vrees ik dat de prijs alleen hoger zou worden.

Bij Uhrenlounge hebben ze daarvoor gewoon een knop Preis vorschlagen, bedrag invullen, en afwachten. Het is me eenmaal gelukt om 13% extra korting te krijgen op een reeds zeer scherpe prijs. En soms krijg je een tegenvoorstel met 5 tot 8% extra korting.

2 likes

Bij Olfert ook mogelijk, recent nog een smerig bod gedaan voor een Maurice Lacroix Aikon 39mm en ze accepteerden het nog haha!

3 likes

In de 80.111 met 25 jewels zitten geen kunststof onderdelen.

1 like

Dju seg en in mijn recent aangekochte Certina DS 38mm action diver zit er een 80.611… dus vol plastic meuk! Snel in het blauw zetten dan maar :man_shrugging:

Nee nee, zeer tevreden van! Zit na een week opvolgen op minder dan 1 sec afwijking per dag.

Maar even on topic, onlangs ook via Olfert een prijsvoorstel ingediend maar zelfs na 3x opnieuw ingediend te hebben nooit reactie gehad.

Bij horlogedokter.be zat er al korting en komt er nog eens 15% bij tijdens het afrekenen:

3 likes

Plus 5% korting bij inschrijving nieuwsbrief.

5 likes

Weet niet of het wat is maar voor de geïnteresseerden amateur techneuten onder ons lijkt het me best leuk om er is wat mee te experimenteren. Wel een beetje copycats achtige modellen maar zien er nog niet heel verkeerd uit al zeg ik het zelf…

ziet er interessant uit! iemand dit ooit al is geprobeerd maar dan zonder ervaring met klussen aan horloges?

1 like

Powermatic 80 uurwerk en chronometer voor een leuk prijsje dacht ik.

9 likes