Voor wanneer je je stoute schoenen aan wilt doen
Ice-Watch - ICE steel Rose-gold - herenhorloge met metalen armband - 016764 (Maat L) - Goud Roze https://amzn.eu/d/7YFHtA8
Ik snap het enthousiasme. Maar Glycines zijn altijd zogenaamd super afgeprijsd. In werkelijkheid is er geen sprake van korting.
Jammer dat dit mooie merk deze goocheltruc met de prijs hanteert.
Dat zijn idd wel heel riante kortingen.
Het begint op Invicta te lijken met een prijs van € 2150,00 naar € 845,00 (meer dan 60% korting )
Dan gooi je toch wel je goede naam te grabbel
Klopt, Glycine is (helaas) onderdeel van Invicta.
Dergelijke praktijken doen afbreuk aan wat het merk ooit was.
Weet ik
Het blijft evengoed een prachtig horloge.
Is ook zeker zo. Ik heb een aantal wat oudere Airmannen. En draag ze nog steeds graag.
En nog even een bewijsje dat audio bij mij met hoofdletters geschreven wordt…
De speakers worden wel weer terug geschoven naar een plek naast de televisie anders heb ik 2 nerveuze meiden in de nek hijgen
Daar gaat het hier toch niet om, dit is geen aanbieding maar gewoon de normale prijs.
Leuke set maar
Ik heb ook leuke set.
Is zeker prachtig audio
Jammer dat er zo weinig aandacht voor is.
Ja, beetje logisch is het ook wel als je nagaat dat het hier alTIJD over TIJD gaat.
Audio)muziek is wel een heerlijke side kick
Even misschien een stomme vraag: Was dat een stuk van Mozart’s hand?
Ik denk Wolfgang Stockmeier. Fantasia in C Minor.
Had ik het toch een beetje goed met de voornaam
Mooi spul heb je daar staan. Jammer, dat een goede geluidskwaliteit zo vaak ondergewaardeerd wordt in deze tijd met de zaken als Spotify. Als je eenmaal een muziek van SACD op een goede installatie hebt gehoord, wil je eigenlijk niets anders.
Prachtige muziek. En een goede installatie. Zelfs via de iPhone hoor je dat. Mooi dynamiek!
En nog een linkje naar klassiek, maar dan met een vrolijke noot:
Nog even een horloge erbij voordat we uit dit draadje worden gevlagd:
In de aanbieding vandaag
Erg leuk!
Mooi. Waar heb je die gevonden ?