Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Even misschien een stomme vraag: Was dat een stuk van Mozart’s hand?

1 like

Ik denk Wolfgang Stockmeier. Fantasia in C Minor.

2 likes

Had ik het toch een beetje goed met de voornaam :joy:

Mooi spul heb je daar staan. Jammer, dat een goede geluidskwaliteit zo vaak ondergewaardeerd wordt in deze tijd met de zaken als Spotify. Als je eenmaal een muziek van SACD op een goede installatie hebt gehoord, wil je eigenlijk niets anders. :slightly_smiling_face:

2 likes

Prachtige muziek. En een goede installatie. Zelfs via de iPhone hoor je dat. Mooi dynamiek!

2 likes

En nog een linkje naar klassiek, maar dan met een vrolijke noot:

Nog even een horloge erbij voordat we uit dit draadje worden gevlagd:

In de aanbieding vandaag :lying_face:

20 likes

Erg leuk!

1 like

Mooi. Waar heb je die gevonden ?

1 like

Weet ik echt niet meer, kans is grootst dat dat tijdens het soms eindeloze surfen op het www gebeurde
Puur toeval dus.
Er zijn meer gemaakt door hem trouwens

On topic: wat vind je van mijn aanbieding?
:rofl:

1 like

Nu weer ontopic svp

11 likes

Ik bedoelde beide eigenlijk :-).
Waar heb je de aanbieding gevonden dan ?

2 likes

https://yourwatches.dk/hamilton-american-classic-h13321811.html

HAMILTON
American Classic H13321811
Retail rond de 590€ te koop voor ongeveer 416€ hier. Betreft wel het laatste exemplaar.

Ok. Bedankt voor het vermelden.

Tijdelijk niet op voorraad maar wel te bestellen voor onderstaande prijzen.

https://www.amazon.nl/dp/B07D9ZYCCW/ref=mp_s_a_1_3?qid=1655077084&refinements=p_4%3ACitizen&s=fashion&sr=1-3

https://www.amazon.nl/dp/B01N34V9PH/ref=mp_s_a_1_1?qid=1655077209&refinements=p_4%3ACitizen&s=fashion&sr=1-1!

afbeelding|262x500

2 likes

Erg goede deal voor deze Citizen CB0010-88E Eco-Drive! Voor 189 euro een mega deal!

2 likes
1 like

8 likes


Te mooi om waar te zijn!

Dan zou ik het ook niet delen.

4 likes

Was deze Gentleman al gedeeld?

7 likes