Even misschien een stomme vraag: Was dat een stuk van Mozart’s hand?
Ik denk Wolfgang Stockmeier. Fantasia in C Minor.
Had ik het toch een beetje goed met de voornaam 
Mooi spul heb je daar staan. Jammer, dat een goede geluidskwaliteit zo vaak ondergewaardeerd wordt in deze tijd met de zaken als Spotify. Als je eenmaal een muziek van SACD op een goede installatie hebt gehoord, wil je eigenlijk niets anders. 
Prachtige muziek. En een goede installatie. Zelfs via de iPhone hoor je dat. Mooi dynamiek!
En nog een linkje naar klassiek, maar dan met een vrolijke noot:
Nog even een horloge erbij voordat we uit dit draadje worden gevlagd:
In de aanbieding vandaag 
Erg leuk!
Mooi. Waar heb je die gevonden ?
Weet ik echt niet meer, kans is grootst dat dat tijdens het soms eindeloze surfen op het www gebeurde
Puur toeval dus.
Er zijn meer gemaakt door hem trouwens
On topic: wat vind je van mijn aanbieding?

Nu weer ontopic svp
Ik bedoelde beide eigenlijk :-).
Waar heb je de aanbieding gevonden dan ?
https://yourwatches.dk/hamilton-american-classic-h13321811.html
HAMILTON
American Classic H13321811
Retail rond de 590€ te koop voor ongeveer 416€ hier. Betreft wel het laatste exemplaar.
Ok. Bedankt voor het vermelden.
Tijdelijk niet op voorraad maar wel te bestellen voor onderstaande prijzen.
Erg goede deal voor deze Citizen CB0010-88E Eco-Drive! Voor 189 euro een mega deal!
Dan zou ik het ook niet delen.








