https://next.ibood.com/nl/nl/product-specs/00000/425089/slimline-manufacture-horloge-723ns3s6
Best gunstige prijs voor dit model:
141,- pegels voor het horloge + 3.50 verzending.
Lekker zomers! Vraag maar aan @Silvester1987
Inderdaad een topper de intense blauwe kleur is niet echt goed te vangen op een foto… Maar het is echt heel blauw
Ik had de foto’s van jou gezien en sindsdien spookt het model wel door mn hoofd
“Geen nieuwe horloges” is echter de persoonlijk ongesproken afspraak, dus ik ga hem lekker aan mij voorbij laten gaan.
Hahaha goed bezig hou vol…
Oefff ik hing even boven de koop-knop maar heb me ook weten in te houden overigens ook te koop bij amazon NL voor €143
Haha het is wel echt een lekker modelletje hé? Ik snap ook niet dat er forummers zijn die continue van die lekkere foto’s overal posten hiervan
Nu doe je me wel twijfelen zeg haha, wat een knaller voor zo een prijs.
Oeps hij is incoming…
Als jullie hem nou allemaal kopen dan schiet de prijs vanzelf genoeg omhoog zodat ik hem niet meer interessant vind
Is dit niet de goedkopere broer van de Citizen (geen tweeling, dat dan weer niet)? Nog geen 9 tientjes…
persoonlijk niet mijn horloges maar goede aanbiedingen voor Invicta op Zalando lounge
Leuke actie voor als mensen een nieuwe meistersinger willen aanschaffen.
“ Als u uw MeisterSinger eenwijzerhorloge tussen 14.11.2020 en 30.06.2021 koopt of heeft gekocht, ontvangt u bij de registratie voor het My MeisterSinger-programma een voucher voor een gratis service van uw horloge in onze werkplaats ”