Gaat niet zo snel gebeuren denk ik. Buiten dat ik heb verschrikkelijke mooi vind is het voor mij ook een set. Ik heb ook een 1957 Rado en die gaat zeker nooit weg.
Ik snap het helemaal! Heel veel plezier ermee en ik overweeg toch om een nieuwe te kopen. Het was juist de bedoeling dat het allemaal weer in de watchbox past à 10 stuks . De huidige collectie is nu 15 stuks…
Dus 6 verkopen en dan deze mooie Rado erbij!
Je kunt ook een grote watchbox bijkopen kun je verder verzamelen.
Ik ‘liep’ van de week tegen deze advertentie aan:
NIEUW Ball watch heren horloge, NM3010D-LCFJ-SL
€ 500,00
Ik heb contact gezocht met de verkoper, waarvan mij bekend is dat zij partijen (faillisements-, rest-, overproductie) opkopen en aan de man brengen.
Voordat ik er heen ging, heb ik contact gezocht met een mij bekende AD van Ball, om wat vragen te stellen. Die gaf mij desgevraagd aan dat hij de lijn/samenwerking met BMW kent en dat die al geruime tijd niet meer geproduceerd worden. Op internet las ik ergens dat dit in 2017 is geweest.
Ik ben bij het bedrijf langs gegaan en heb de horloges bekeken. Mijn indruk er van is goed, maar ik ben geen specialst. Ik heb slechts wat informatie en plaatjes van het internet vergeleken met wat ik daar heb gezien, alsmede vergeleken met mijn eigen enkele Ball Watch. Het lijkt New Old Stock.
Ik heb er geen gekocht, maar overweeg het nog steeds wel.
Ik heb de medewerkster nog gevraagd naar de herkomst, maar dat kon zij mij niet exact melden. Zij wist dat ze er al een tijdje liggen, waarbij in de voorbije tijd ook verkopen via Catawiki hebben plaatsgevonden.
Desalniettemin wil ik dit toch met jullie delen; er zijn meer modellen beschikbaar, in totaal 5 verschillende, maar nog niet van allemaal is een advertentie geplaatst. Van sommigen meer dan 1 exemplaar (drie ofzo), ik heb ze allemaal gezien.
Overigens bieden ze meer horloges aan, in kleine partijen. Of dat interessant is, moet ieder voor zich beoordelen.
N.B. wat ik op internet heb gezien is dat er nog wat bij zou zitten, een muis en/of USB ofzo. Die heb ik niet gezien (dus in die zin niet compleet).
Op zich niet verkeerd maar ik zou geen horloge met een BMW logo willen. Ik rij trouwens wel in een BMW
Dat zegt genoeg.
Voor BMW rijders een No brainer
Nog even los dat het om een BMW logo gaat, vind ik het nou niet echt fraai uitgevoerd. Smaken verschillen, ik weet ‘t.
20% korting op diverse G-shock modellen
Deze is er nog. Kies verzenden vanuit de winkel. Er ligt nog 1 in Amsterdam!
Ik wil ook geen Ball logo op mijn auto
Ik hou van auto’s en van horloges maar niet tegelijkertijd. Tenzij ik met een Chopard Mille Miglia de Mille Miglia mag rijden
Geen aanbieding, maar Molequin heeft gaaf nieuw zomerkleurtje (tussen geel en oranje in) in de collectie: https://molequin.com/collections/exclusive-8-calf-collection/products/antibes
Rood shirtje en je zonnebril op… pussymagnet.
Gotta catch em all
Aankomende zondag is er bij Siebel 20% korting op alle horloges. Online en in de winkel. Wellicht dat een van u er zijn voordeel mee kan doen!