SPB093?
Schitterend!
Ja ik zoek de 93… heb er inmiddels eentje gevonden met korting, ga er even over slapen…
Bijenkorf (nog steeds) 20% korting op diverse horloges, o.a. Frederique Constant, Maurice Lacroix, Casio, Seiko, etc.
Een mooie Spinnaker (type Spence in de kleur Moss Green) inclusief belastingen voor £111, klinkt als een super deal?
Mooie alpinist iemand?
Best wel sappig prijsje al zeg ik het zelf.
Selectie Alpina’s in de korting… Helaas voor mij te groot maar erg mooie klokjes als je het mij vraagt… https://www.seriouswatches.eu/collections/alpina?_ke=eyJrbF9jb21wYW55X2lkIjogIkhHOUJDVSIsICJrbF9lbWFpbCI6ICJyZW1rb2JvZXJAZ21haWwuY29tIn0%3D
VD.nl is tegenwoordig een platform net als BOL. Je koopt het dus niet bij VD, maar bij een partner. Check vooral eerst die partner heel goed, want er zitten ook hele dubieuze partijen bij!
Las hier al iets vreemds over garantie inderdaad…
Als Bol.com de verkoper is mag je je garantie daar ook claimen. Heb ik 1 keer mee te maken gehad en dat werd prima door Bol.com opgelost
Al zou ik er geld bij krijgen zou ik hem nog niet dragen
Dan is de “Naruto”-lijn nog best te pruimen, zonde van m’n jeugdsentiment wat betreft Street Fighter
Best gunstige prijs voor dit model:
141,- pegels voor het horloge + 3.50 verzending.
Lekker zomers! Vraag maar aan @Silvester1987
Inderdaad een topper de intense blauwe kleur is niet echt goed te vangen op een foto… Maar het is echt heel blauw
Ik had de foto’s van jou gezien en sindsdien spookt het model wel door mn hoofd
“Geen nieuwe horloges” is echter de persoonlijk ongesproken afspraak, dus ik ga hem lekker aan mij voorbij laten gaan.