Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Metinstanboel. :crazy_face:

7 likes

Hoezo teruggestuurd? Hij voldoet beter dan m’n verwachtingen. Super goede verhoudingen op dit horloge.

1 like

Over persoonlijke smaak en perceptie en voorkeuren is het onmogelijk om over de discussiëren :wink:

1 like

Goede disclaimer :+1:t2::joy:

2 likes

Niet geheel waar: van de stemmers heeft meer dan de helft voor leave gestemd. Van het totaal aantal stemgerechtigden minder dan de helft. Tis maar dat je het weet :wink:
Edit: eerst verder lezen voordat ik reageer[quote=“Dunzdeck, post:2132, topic:301384, full:true”]
Nee, want de opkomst was niet 100%… dus wel 52% van de stemmers, maar <50% van het electoraat (laat staan van de bevolking)
[/quote]

@Dunzdeck had de juiste tekst al gepost :grimacing:

1 like

Misschien genoeg gezever over politiek in een aanbieding topic.
Iemand nog wat leuks voor black friday?

5 likes

Leuke aanbiedingen in de San Martin store, zelf daar mijn black friday horloge besteld.

De hierboven geplaatste Certina GMT vind ik een mooie deal. Volgens mij zelfs een true GMT uurwerk.

1 like

U vraagt, wij draaien @PLP en @Renatus. Moederbedrijf Geckota van WatchGecko doet ook wat aan knalaanbiedingen.

Ik heb de promocode GECKOTA10 nog gebruikt.

3 likes

Ik vind deze wel grappig. Een tank horloge, stalen kast, 5 ATM, saffierglas, mesh band. Heb er een ‘smaakvolle’ blauwe leren band met diamant naaiwerk bij besteld.

7 likes

@PLP en @Renatus.

Aangezien op de WatchGecko-link al 100x is geklikt (de post zelf heeft overigens 4 likes gehad) heb ik nog een aanbieding die ik graag wil delen met alle stille genieters.

De ZuluDiver Black Friday.

7 likes

Dan wil ik nog een tip van de hand doen om er nog een korting uit te persen (bij bijvoorbeeld Geckota).

Gooi wat je wilt hebben in de winkelwagen. Reken niet af. Je krijgt 1 of 2 reminders per mail dat je een niet afgerekende winkelwagen hebt.

Op de 2e of 3e dag krijg je een promocode met 10% korting of zo. Reken dan dat winkelwagentje af. Heb je nog net die laatste paar euro’s korting eruit gekregen.

9 likes

Deze kende ik nog niet. Ik ga het eens proberen bij meerdere webshops.

2 likes

Er zijn wel risico’s aan verbonden, dat het product ondertussen is uitverkocht. Met beleid proberen dus.

Voorbeeld:

3 likes

Zou je kunnen stoppen met het onzinnig taggen van mij, ik heb hier niet zoveel zin in. Vriendelijk dank.

1 like

Ik heb meerdere webshops een een spb143 in de mand gedaan. Laat dr korting maar komen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Even serieus, ik heb inderdaad wel eens een herinnering gekregen van webshops, maar dit was voornamelijk van Zalando, Jack & Jones en ik geloof Bever en Knife and Tools. Of ik daarna een kortingscode heb gekregen binnen de 2 a 3 dagen weet ik niet meer, maar die kledingwebshops smijten wel vaker met kortingen hahaha. Moet je nagaan wat de winstmarge is.

Als ik naar mijn eigen werk kijk (ook een webshop), is het een extensie die niet standaard is (afhankelijk hoe uitgebreid het platform is en welke extensies er bij worden gekocht). Uitgebreide en grote webshops zullen deze extensie denk ik wel hebben, maar ze kunnen er ook nog voor kiezen om deze extensie aan of uit te zetten.

Ik denk dat ik geen kortingscode krijg van de lokale juweliers, gezien deze webshops vaak niet uitgebreid zijn. Maar wie weet hebben de grotere webshops voor horloges dit wel.

2 likes

Let’s see.

1 like

De kortingscode staat letterlijk in zijn screenshot, waar wacht je precies op?

Geckota heeft geen Seiko SPB143 in het assortiment :stuck_out_tongue_winking_eye: Anders wist ik het wel :grin:

Hoe bevalt die?

Best wel goed ding voelt aan als echt leer en de kussentjes klikken makkelijk in de watchroll.

1 like