Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Dit is echt best wel een mooie prijs voor deze Certina.

6 likes

Wel 43mm…dus niet voor de ‘kleinere’ pols :wink:

het lijk mij meer dat de EU op die manier extra inkomsten krijgt!

Huh? Hoezo dit? Ik had em toch eerder besteld :wink:

Dus?

2 likes

Ja maar ik heb hem terug gestuurd.
Jij kocht een exemplaar net voor mij.
Ik had de laatste…toen.

Helemaal niets. Vond het een beetje uit de richting liggen van Amsterdam.

Ik ben er regelmatig, mocht je interesse hebben.

2 likes

Hoe zijn de prijzen in Instaboel?

:point_up:t2:

9 likes

Van de week nog besteld. 2 dagen en t was binnen zonder poespas.

Metinstanboel. :crazy_face:

7 likes

Hoezo teruggestuurd? Hij voldoet beter dan m’n verwachtingen. Super goede verhoudingen op dit horloge.

1 like

Over persoonlijke smaak en perceptie en voorkeuren is het onmogelijk om over de discussiëren :wink:

1 like

Goede disclaimer :+1:t2::joy:

2 likes

Niet geheel waar: van de stemmers heeft meer dan de helft voor leave gestemd. Van het totaal aantal stemgerechtigden minder dan de helft. Tis maar dat je het weet :wink:
Edit: eerst verder lezen voordat ik reageer[quote=“Dunzdeck, post:2132, topic:301384, full:true”]
Nee, want de opkomst was niet 100%… dus wel 52% van de stemmers, maar <50% van het electoraat (laat staan van de bevolking)
[/quote]

@Dunzdeck had de juiste tekst al gepost :grimacing:

1 like

Misschien genoeg gezever over politiek in een aanbieding topic.
Iemand nog wat leuks voor black friday?

5 likes

Leuke aanbiedingen in de San Martin store, zelf daar mijn black friday horloge besteld.

De hierboven geplaatste Certina GMT vind ik een mooie deal. Volgens mij zelfs een true GMT uurwerk.

1 like

U vraagt, wij draaien @PLP en @Renatus. Moederbedrijf Geckota van WatchGecko doet ook wat aan knalaanbiedingen.

Ik heb de promocode GECKOTA10 nog gebruikt.

3 likes

Ik vind deze wel grappig. Een tank horloge, stalen kast, 5 ATM, saffierglas, mesh band. Heb er een ‘smaakvolle’ blauwe leren band met diamant naaiwerk bij besteld.

7 likes