25% korting bij Gyre met de code: RECYCLE25
Watch Gecko heeft een flink aantal leuke bandjes voor ramprijzen. Heb er veel van voor de volle mep of wat goedkoper gekocht. Zo laag had ik ze nog niet gezien.
10% extra korting met promotiecode WATCHUSEEK
https://www.watchgecko.com/other/special-offers?product_list_order=priceAsc
Daar komt toch nog btw en invoer over?
Klopt, althans bij mijn recente Watchgecko bestelling was dit wel het geval.
Nee hoor, de prijzen zijn inclusief BTW en heffingen.
For international customers, and import tax and duty for your order is paid by us for buyers in the UK, USA, European Union, Australia and Canada .
Dan heb ik kennelijk dubbel betaald , bedankt douane
Goede tip, thanks! Kortingscode werkte niet maar de bandjes die ik kocht waren goedkoop genoeg.
Ik meen me te herinneren dat ik ooit ook invoerrechten betaald heb maar vorige keer niet. Misschien dat ze ergens afgelopen jaar alles goed geregeld hebben.
Ik koop niets meer uit de UK. En wat zouden ze geregeld moeten hebben. Je denkt toch niet dat zij de invoer en BTW voor jou gaan betalen?
Ze hebben het goed geregeld. Probeer het maar nog een keer.
Dit zijn mijn orders die allemaal vlekkeloos zijn gegaan. Binnen een paar dagen binnen.
Ongeacht of ik heffingen krijg of niet bestel ik principieel niets meer vanuit de UK. Ik neem Brexit erg serieus. Aan mij verdienen ze niets meer.
Haha. Dat kan @dreski
Ik ben zelf gestopt met bandjes via Amazon en AliExpress. De laatste paar zendingen waren echt junk. Clasps die niet dicht of open gaan, Shark banden die er als plastic uitzien etc. Zelfs de banden waar ik ‘marktconforme’ prijzen voor heb betaald.
Barton en WatchGecko zijn zo’n beetje de enige plekken waar ik nog iets bestel. Levertijd van Barton is relatief lang. WatchGecko is zo’n beetje mijn vaste hangplek…
Dit sentiment snap ik, Brexit is erg sneu. Sowieso bestel ik alleen nog uit UK als de VAT/BTW goedgeregel is zodat je niet dubbel betaalt. Er zijn weinig die dat gedaan hebben maar Watchgecko blijkbaar wel en dan is het net zo simpel als binnen EU bestellen en de UK overheid verdient niet direct aan je.
Ik zou ze juist ondersteunen . Ik gun ze volledige welvarendheid. Misschien dat we in NL dan eens wakker worden dat de EU veel te groot, onbetaalbaar en te bemoeierig is geworden
Sneu dat <50% voor Leave gestemd heeft…
Meer dan, >50%
Ik zou eerder niets meer van Ali bestellen dan je druk maken over de brexit.
Daarnaast als je iets uit de UK wil bestellen dan moet je dat nu doen want in Januari is het weer een puinhoop.
Leuke link, ik ga die rubberen bandjes eens bestellen, neem aan dat die kwaliteit beter is dan rubber band van Seiko die ik heb.
Dat zal ze leren!