Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

De Seiko SRPG29K1 ( 39,4mm & 4R36 & L2L 48mm ) voor €186 ! mbv coupon BF30WINTER

Dit ; https://www.brandfield.be/seiko-5-sports-automaat-horloge-srpg29k1

Teddy Baldassarre zijn mening ; https://youtu.be/_WQ9jULw5FI

6 likes

Bij mij net ook nog hoor, 2 minuten geleden :+1:

1 like

Top ! Dan is het maybe 1x per account of 1x per IP-adres ?

Ja. Maar voor nu ben ik wel voorzien hoor.:+1::ok_hand:

Die kortingscode heeft me over de streep getrokken. De twee casioaks onderweg. Jammer dat je de codes niet kon stacken. Dat was misschien wat teveel van het goede :joy:

Twee Casioak’s voor minder dan €130 incl. verzenden is toch prima :partying_face:

1 like

3 likes

Goeie aanbieding, jammer voor mij, heb deze afgelopen vrijdag al besteld :sweat_smile:

1 like

De Seiko of 1 van die Casio’s ?
Terugsturen onder WKOA ( Wet Koop Op Afstand ) en die NU weer bestellen ?? :wink:

De seiko! Wat toevallig, zat al een tijdje naar de srpg27 te kijken en kwam vrijdag deze blauwe tegen en toen toen toch maar besteld haha.

Hoe bevalt de Seiko ? Heb je een foto om de pols ?

Ben je ook niet vergeten de code in te voeren van die gratis goodie box twv €100?
Zit een hoop meuk in qua vouchers, maar toen ik daar mijn Monster had besteld (ook met 30% korting) zaten er drie paar sokken in (komt altijd van pas) scheerschuim en een armband. Best leuk, vooral de verpakking was ingenieus hahaha.

Nee want je kan maar 1 coupon gebruiken.
Je kan niet ‘stapelen’ bij Brandfield (.be)

1 like

Ah ok! Liever de 30% korting dan een goodie box :smile:

1 like

Geen idee, ik krijg het morgenavond pas binnen (zie nu dat ik zaterdagochrend had besteld :sweat_smile:)

Wil nog wel een olive of khaki nato erbij bestellen (terwijl ik Nato haat, maar stond wel mooi erbij moet ik zeggen :upside_down_face:) dus als iemand nog een goeie deal weet dan houd ik mij aanbevolen :slight_smile:

1 like

De ( zwarte dail ) SRPG27K1 is bij Brandfield tevens te bestellen voor €199,50 mbv eerder genoemde coupon…net maar gedaan :innocent:

Ik zie wel of de blauwe of zwarte blijft…de ander gaat retour. Of…naar een HF liefhebber die zich op tijd meldt :wink:

6 likes

Ik merk dat ik de laatste tijd wel erg vaak naar een display- / horlogebox van Holme & Hadfield zit te kijken. Gewoon gaaf en een must have dingetje.

Voorlopig blijft het alleen even bij kijken, maar mocht iemand anders het leuk vinden, met de kortingscode BOWLOFSALMON krijg je 10% korting.

Edit: de zwarte box is momenteel uitverkocht, maar eiken of walnoothout is ook erg mooi.

3 likes

Mocht je er zelf nog niet mee doodgegooid zijn …
Wat zijn we toch weer geliefd zeg :smiling_face_with_three_hearts:

Barton_VIP

Er staat nergens dat ik hem niet mag delen. Doe er je voordeel mee :+1:

4 likes

The ‘PARTY’ is over de blauwe en zwarte SRPG kosten beide NU weer €270 op hun website :thinking:

Huawei Watch GT 2e in het rood of groen of wit voor €79,99 mbv coupon A10DANKJEWEL21

Dit : https://consumer.huawei.com/nl/wearables/watch-gt-2e/buy

1 like