Nieuw en vraag

Welkom Walter emot-tiphat

Hi Walter!

Welkom hier :smiley:. Het budget dat je stelt is ruim genoeg om echt wat moois te vinden. Smaak is verschillend, maar ik zal mijn mening geven.

Allereerst is het geen ramp om een horloge (opwindbaar) een tijd te laten liggen volgens mij.

Je bent op zoek naar een casual/dressy horloge.

Zelf denk ik aan de volgende merken: Seiko, Citizen, Fromanteel, Hamilton, Maurice Lacroix, Swatch, Tisselt, Timex.

Brede keuze lijkt me zo. Ik ben benieuwd waar je keuze op valt.

Heb je inmiddels al wat leuks gevonden?

Het hangt er een beetje vanaf wat je wil … met het budget wat je voor ogen hebt kom je doorgaans het meest uit op Quartz horloges … daarin is denk ik best veel te kiezen … als je focus op automatische horloges ligt wordt je wel beperkt … dan zou ik kijken naar Oriënt, Seiko 5, … maar ik heb ze zelf overigens nooit gehad dus andere forumleden kunnen je beter informeren of dit kwalitatief wat is … als je in staat bent om je budget wat op te hogen: ik heb toevallig gisteren een Hamilton khaki field automaat besteld bij een Duitse grijze handelaar, waarvan het horloge nu onderweg is … die was 450,- en hoewel misschien enigszins vloeken in de kerk koop je voor iets meer dan 400,- ook een duikhorloge van Steinhart. Qua originaliteit schurkt het naastig aan Rolex, maar ik heb er onlangs 2 in handen gehad en ik vind dat ze verdomd veel kwaliteit leveren voor het aankoopbedrag!

Welkom bij de club Walter.

Deze kan ik beamen. Recent aangeschaft. Heel tof ding. Oogt chique en rustig.

1 like

Welkom Walter :wave:t2:

Hier staat een mooi kwaliteit horloge voor relatief weinig.

Dit : Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Welkom Walter en veel plezier met je zoektocht naar een mooi horloge!

Welkom op 't forum Walter :slight_smile:

Knap dat model seiko, bestaat dat ook in quartz?

1 like

Neen, maar misschien is een Seiko SUR309 of 011(staat in het blauw) ook leuk.

1 like

Ook heel mooi, thx

1 like

Welkom, Walter en nog veel plezier op ons forum. Het is al eerder gezegd. Al brandt het geld in je broekzak, eerst een poosje lezen op het forum doet wonderen.

als je op zoek bent naar een alledaags horloge dat je eigenlijk overal mee kan dragen zou ik eens kijken naar de Orient kamasu mako 3.

image

heeft tegenwoordig ook saffierglas en het belangrijkste zijn eigen stijl, niet een directe kopie van een submariner.

voordat je iets gaat kopen zou ik eerst eens naar een winkel gaan en kijken wat je mooi vind staan bij jezelf. op het internet heb ik al zovaak gehad dat ik dacht … “wat ziet dit horloge er groot uit”… en in het echt ziet het compleet anders uit en kleiner vaak.

Wat je ook koopt, koop iets waar je gek op bent en niet omdat andere het mooi vinden.

Welkom.

Welkom Walter! Misschien is dit iets voor je, staat hier in het blauwe gedeelte. Vind ik zelf erg tof maar zeker ook veelzijdig. TK: Tissot PRX blauw
Succes met de zoektocht! :+1:

1 like

Die is ook mooi voor @Walter1979 , staat hier op HF tk Walter .

Is dat een fiffer?

3 likes

Oeps, typfoutje door worstenvingers! :grin:

1 like

Deze is de beste om te kopen

1 like

Factuurtje voor de marketing komt per pb! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like