Nieuw en vraag

Is dat een fiffer?

3 likes

Oeps, typfoutje door worstenvingers! :grin:

1 like

Deze is de beste om te kopen

1 like

Factuurtje voor de marketing komt per pb! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Wow, allereerst super bedankt voor alle reacties! Daar kan ik zeker wat mee.

Een Hamilton zal het nooit worden. Lijken me mooie horloges, maar ik ben groot F1 fan en continu aan “de concurrent” herinnerd worden. Dat gaat irritatie opleveren. :wink:

Volgende stap gaat zeker meer lezen op dit forum worden. Dank je voor de links en de tips. Nooit geweten dat er zoveel mensen actief zijn hier! :slight_smile:

2 likes

welkom!
Een beetje orienteren helpt zeker hoor.
Dit forum heeft mij ook enorm geholpen en brengt nog steeds heel veel plezier en kennis.

Okay, ik kan dus geen links plaatsen. Zonde en erg lastig om te laten zien wat ik gevonden heb. :frowning: Maar misschien kunnen jullie wat met de modelnummers.

Een paar horloges die ik mooi vind:
[SSB177P1 | Seiko |

[SMY151P1 | Seiko |

[3639-01 » Boccia Titanium]

Ik weet even niet of de links zo werken, maar deze had ik vandaag in een winkel gezien. Nadeel is dat ze allemaal een standaard glas hebben, geen saffier.

Het tweede horloge is een kinetic. Het derde horloge is titanium. Geeft al wat meer richting. :slight_smile:

Kijk ook eens naar Mondaine

:white_check_mark: Zwitser
:white_check_mark: Saffierglas
:white_check_mark: Eigen gezicht
:white_check_mark: Binnen budget, nu met korting bij horloge.nl verkrijgbaar

Je linkjes werken niet. Je kan ook eenvoudig een foto copy-paste(n) :smiley:

Nee dat is deze : TK ; Hanowa Helvetus ( STP1-11 )

Welkom!
Mijn eerste ‘echte’ klokje was een citizen met saffier. Heel veel plezier aan gehad en ‘onverwoestbaar’. Veel waar voor je geld. Een merk dat ik hier nauwelijks voorbij zie komen maar volgens mij prima is: prisma. Nederlands bovendien. Kunnen anderen wat zinnigs zeggen over kwaliteit van dat merk? Overigens
 geen kaap poging!

Dat is de Seiko Kinetic. De enige waar ik zo een afbeelding van kan vinden die ik op kan slaan.

Ik raak de weg helemaal kwijt. Gevalletje bomen, bos


Komt dat vaker voor? Ik neem aan van wel. Er zijn zoveel horloges te koop
 Misschien maar gewoon een winkel inlopen en kiezen uit wat ze daar hebben. Maar ben bang dat dat achteraf spijt oplevert.

En ik maar denken dat dit zo geregeld zou zijn. :stuck_out_tongue:

1 like

Hoi leuk dat je hier bent.
Er is veel je hebt Tissot Roamer Orient Philip watch
 En dan nog veel meer.
Leuke sites zijn SeriousWatches, altijdhorloge.nl en horloge.nl.
Succes het lukt je heus wel om het zelf te doen je hebt ons niet nodig.