???
Pakketjes vanuit het buitenland lopen bij PostNL laatste tijd echt enorme vertraging op. Als ik via T&T bericht heb dat het door de douane is duurt het nog rustig twee/drie weken voor ik iets ontvang.
Watchgecko rekent de BTW al met je af (VAT), dus er hoeven geen extra belastingen betaald te worden. Dat ziet postnl blijkbaar soms wel eens verkeerd.
En dit:
zal de boel wel niet versnellen.
Bij mij ook het geval. Na contact met watchgekko (of zuludiver) betalen ze het gewoon aan je terug. Dus je betaalt nooit teveel.
Watchbandit heeft ook aardig wat microband kortingen tussen de 15% en 20%
Codes staan op deze pagina.
https://watchbandit.com/black-2021/
Zoān Vandaag zou dan op ā¬230 komen.
Die had ik gisteren bijna besteld.
Ik ookā¦
Maar heb helaas al een iets te dure horloge maand achter de rug, maar deze Vandaag met Miyota automaat vind ik bijzonder leuk door zān strakke eenvoud als dresser.
Maar vandaag niet? Sorry, hele foute woordgrap maar kon t niet laten!
Mooi horloge. Ik heb alleen wat moeite met die naam. Anders had ik het wel geweten.
Dat was mijn reactie ook alā¦
Niks voor mij dat horloge.
Waarom twee keer een datumaanduiding?
Onnodigā¦
Grappig hoe verschillend de HFāers zijn. Ik vind de naam geniaal. Vandaag. Heel erg nu. En verder is het een beeldschoon ontwerp.
Mooi vind ik het horloge zeker.
Ik wil echt heel graag een Phoibos-horloge, gewoon omdat ik het logo zo ontzettend vet vind. Helaas vind ik de horloges allemaal nƩt niks.
Akerfalk (Zweden) heeft deze week een mooie black friday aanbieding. 30% korting op het hele assortiment. Betalen kan via alle grote āsecureā kanalen als Apple Pay, Google Pay, Paypal, Klarna enzovoorts.
Kortingscode FRIYAY.
Dag later al binnenš³
Deze zondag gaat ie weg als cadeau dus nu maar hopen dat ie in de smaak valt. Zoniet dan hou ik hem zeker.
Dat zijn beste aanbiedingen.
Die whale shark