Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

???

Pakketjes vanuit het buitenland lopen bij PostNL laatste tijd echt enorme vertraging op. Als ik via T&T bericht heb dat het door de douane is duurt het nog rustig twee/drie weken voor ik iets ontvang.

Watchgecko rekent de BTW al met je af (VAT), dus er hoeven geen extra belastingen betaald te worden. Dat ziet postnl blijkbaar soms wel eens verkeerd.

1 like

En dit:

zal de boel wel niet versnellen. :sweat_smile:

1 like

Bij mij ook het geval. Na contact met watchgekko (of zuludiver) betalen ze het gewoon aan je terug. Dus je betaalt nooit teveel.

1 like

Watchbandit heeft ook aardig wat microband kortingen tussen de 15% en 20%
Codes staan op deze pagina.

https://watchbandit.com/black-2021/

Zo’n Vandaag zou dan op €230 komen.

3 likes

Die had ik gisteren bijna besteld.

8 likes

Ik ook… :slightly_smiling_face:
Maar heb helaas al een iets te dure horloge maand achter de rug, maar deze Vandaag met Miyota automaat vind ik bijzonder leuk door z’n strakke eenvoud als dresser.

Maar vandaag niet? Sorry, hele foute woordgrap maar kon t niet laten!

4 likes

Mooi horloge. Ik heb alleen wat moeite met die naam. Anders had ik het wel geweten.

Dat was mijn reactie ook al…:face_with_hand_over_mouth:

Niks voor mij dat horloge.

2 likes

Waarom twee keer een datumaanduiding?

Onnodig…

13 likes

Grappig hoe verschillend de HF’ers zijn. Ik vind de naam geniaal. Vandaag. Heel erg nu. En verder is het een beeldschoon ontwerp.

1 like

Mooi vind ik het horloge zeker.

1 like

1 like

Ik wil echt heel graag een Phoibos-horloge, gewoon omdat ik het logo zo ontzettend vet vind. Helaas vind ik de horloges allemaal nƩt niks.

2 likes

Akerfalk (Zweden) heeft deze week een mooie black friday aanbieding. 30% korting op het hele assortiment. Betalen kan via alle grote ā€œsecureā€ kanalen als Apple Pay, Google Pay, Paypal, Klarna enzovoorts.

Kortingscode FRIYAY.

Dag later al binnen😳
Deze zondag gaat ie weg als cadeau dus nu maar hopen dat ie in de smaak valt. Zoniet dan hou ik hem zeker.

13 likes

https://torkkelijewellery.com/en/products/watches/oris-watches

Oris uit Finland

18 likes

Dat zijn beste aanbiedingen.
Die whale shark :green_heart:

3 likes