dat is een leuke!
Volgens PostNL komen die van mij ook vandaag, wel iets langer dan 11 dagen overigens haha
Dan lagen die van jou langer in de bak denk ik 
Nogmaals dank voor de tip. Voor 129 ekkies kan je hem gewoon niet laten liggen.
Weet iemand nog een leuke plek met black friday korting voor Panerai straps?
Ik heb alleen Toshi voorbij zien komen met een vrij magere 10-20-30% (met 1-2-3 straps) en Corrigia met 40% maar die zijn sowieso al belachelijk duur.
Thanks, heb hem ook maar meteen besteld 
30% korting op deze Yema, hij is er ook op staal
De mijne kwam vandaag binnen. Van de verpakking alleen al wordt je vrolijk. 
Wilde hem ook kopen, maar toch maar niet gedaan. Dat past van zijn leven niet op mijn kleine polsje. 42mm is wel de max voor mij. Helaas.
Maar wel korte lugs. Dus ik gok dat het best wel zal staan bij jou.
Hmmm, wellicht dadelijk dan toch maar bestellen… Maar nu eerst lekker in bad chillen met een lekkere bak metal muziek. Stof tot nadenken tijdens het badderen haha.
Je hebt er maar 1 ontvangen?
Oh, het lockje mist?
De ene mist de quickrelease…
De grijze CasiOak voor €85. Scherpe prijs 
Voor de Dames !! ( bv als Kerstcadeau
).
De Certina DS Podium Lady Automatik C025.207.11.038.00 voor €325,46 incl. verzendkosten mbv coupon weihnachten
Dit : https://www.olfert-co.de/detail/index/sArticle/20348
32,5mm diameter, Saffier, 10atm, zichtbodem,
Swiss ETA2824-2 automaat, Lugwidth 16mm, SEL, Cartier-achtige kroon, datum aanduiding.
Niet te lang na hoeven denken. Inmiddels toch maar besteld. Kan hem voor deze prijs niet laten liggen. En als hij echt niet past heb ik nog een heel goede vriend die ik hem dan voor kerst kado kan geven.
Valt hij niet groot? Staat 49mm… Wat is uw pols maat als ik vragen mag? Staat goed in ieder geval 
20.5cm