Lijkt koosjer…als ik uhrforum.de moet geloven.
Als je +49 221 82829026 Google’d kom je hun adres in Köln tegen. En kom je weer op de website die hierboven reeds wordt gegeven.
De prijsjes van de door mij reeds genoemde horloges is erg scherp…beide zijn automaat en chronometer certified ( COSC ).
Je kan afrekenen met bv PayPal dan heb je automatisch aankoop bescherming.
De Tissot Ballade Powermatic80 COSC hebben ze 1x
De Certina DS1 Powermatic80 COSC 11x
Ik ga mijn bedje in
Moet Vrijdag al een mooi horloge ophalen in 020.
NA zal zeker volgen
Je gaat ze toch niet allemaal aftikken
Nee dus . Veel plezier alvast!
ik weet niet of het al bekend was …
op de site van eugenevanbaal ,
juwelier van Baal in Nijmegen …
kun je in de zoekbalk SALE selecteren …komen leuke modellen voorbij
De Prosex van Seiko is een unieke aanbieding…
Bij timeshop24.de is ie voor 881 euro te krijgen met coupon en bankoverschrijven. Althans gister nog
Mooie aanbieding
Nu we weten dat ALTHERR een oke toko is !
Het is dat ik morgen op Black Friday reeds een horloge ga ophalen in 020, ter ere van mijn 30jarige jubileum bij de Marine, van circa €2,5K anders had ik onderstaande ZEKER gekocht nu.
En ze hebben er maar 1.
Bij bv Olfert enkele honderden €€€€,€€ duurder…
Dit : https://www.altherr.de/de/tissot-ballade-powermatic-80-cosc-t108-408-16-037-00 €699
En COSC certified, 41mm diameter, nog geen 10mm dik cq hoog.
Weinigen die anti zullen zijn gok ik…
Maar misschien wel amateur?
Ik vondt 20% al genoeg om bij deze de trekker over te halen. Voor het eerst een horloge gekocht zonder te kijken ben beniewd.
Weer gekocht:joy:
Tja, soms is de één en dan weer de ander goedkoper. ‘Googelen’ loont (vaak)…
Ik weet trouwens niet of Altherr die optie ook heeft, maar bij Olfert kan je een prijsvoorstel doen. Zo heb ik er een reeds afgeprijsd horloge nóg goedkoper kunnen kopen door een prijsvoorstel te doen (lagere prijs, uiteraard…) dat geaccepteerd werd. Was gewoon een zeer gangbaar/actueel horloge, dus geen ‘winkeldochter’…
Mooi die 40mm FC-303N5B6
Early Black Friday bij Gassan. https://www.gassan.com/nl/black-friday?9=7
Meeste hun huismerk Guy David, maar ook 2 Frederique Constant Classic voor minder dan de helft (van € 900 voor € 396)
Edit: Excuus, zie dat deze al gemeld was
Open even de link hierboven den zie je alles