Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Thanks! Oris Divers 65 40 mm onderweg. De laatste denk ik want nu weer de reguliere prijs. Nog wel een versie met blauwe wijzerplaat met dikke korting op voorraad en meer mooie aanbieidingen.

1 like

Wauw, Altherr heeft ook de Seiko SPB171 (LE met porseleinen wijzerplaat) voor 1190€… in de GS boutique zag ik m laatst voor £1850.

Gaat hier wel om een showmodel, maar ik ga het gewoon proberen, toch Kostenlose Retoure :sunglasses:

6 likes

Goede vondst ! Gefeliciteerd :partying_face:

5 likes

Dank je & dank jullie allemaal voor het voorstellen van Altherr :sunglasses:

2 likes

Dank voor het delen.

6 likes

Bij Erica’s (MN straps) nu 15% korting met code BF21!

3 likes

ben deze tegengekomen

2 likes

Ik heb een eerste aankoop gedaan bij Olfert. 8 November jl betaald en daar ook netjes bericht van ontvangen. Helaas was het horloge niet voorradig… Inmiddels al 2,5 week verder maar nog geen bericht ontvangen dat er iets verzonden is. Klinkt dit bekend of heb ik een keertje pech?

Die draag ik al ruim 2 jaar met tevredenheid. :wink:
Veel plezier met je nieuwe aanwinst.

Ja. Leveringen kunnen al eens lang duren, maar bij mij is het al 2 keer goed gekomen. Geen zorgen over maken.

1 like

Kan ik me voorstellen, heel gaaf! Ben zelf voor de versie met zwarte wijzerplaat en bronzen bezel gegaan omdat er al heel wat blauw aanwezig is. Wel n beetje op de gok want nooit gepast :sweat_smile:

Nice, de zilver- of goudkleurige uitvoering?

1 like

Lekker, mooi horloge voor nog mooiere prijs.

Dank! De zilverkleurige. Gewoon netjes.
En ik draag veel blauw, dus denk dat hij wel goed zal staan en dit miste ik nog net.

Heb een
SLA043
G-shock
Sub.
en daar past dan nu een mooie dresser bij.

En dan later nog eens iets echt gouds.

5 likes

Het schijnt zo te zijn als je 90 Guy Davids bij Gassan koopt dat je een Sub krijgt aangeboden.

Zijn er toevallig 90 geïnteresseerde voor een Guy David HFLE ?

4 likes

Ik heb er 1 keer iets besteld, en dat was binnen een paar dagen binnen.
Dit ging wel om een voorradig horloge btw.

Goed kans dat zij ook afhankelijk zijn van hun leveranciers.

1 like

Incoming :sunglasses:

Bedankt voor de tip

11 likes

Nu heb ik eens een vraag is er voor de website van ZuluDiver ook een Black Friday coupon ofzo ?
Of andere actie iets ? Wil graag wat 20mm banden bestellen namelijk.

1 like

Verwacht je hier nog korting op :joy:

4 likes

Huh…ja… maybe…:thinking:

3 likes