Kan ik me voorstellen, heel gaaf! Ben zelf voor de versie met zwarte wijzerplaat en bronzen bezel gegaan omdat er al heel wat blauw aanwezig is. Wel n beetje op de gok want nooit gepast
Nice, de zilver- of goudkleurige uitvoering?
Lekker, mooi horloge voor nog mooiere prijs.
Dank! De zilverkleurige. Gewoon netjes.
En ik draag veel blauw, dus denk dat hij wel goed zal staan en dit miste ik nog net.
Heb een
SLA043
G-shock
Sub.
en daar past dan nu een mooie dresser bij.
En dan later nog eens iets echt gouds.
Het schijnt zo te zijn als je 90 Guy Davids bij Gassan koopt dat je een Sub krijgt aangeboden.
Zijn er toevallig 90 geïnteresseerde voor een Guy David HFLE ?
Ik heb er 1 keer iets besteld, en dat was binnen een paar dagen binnen.
Dit ging wel om een voorradig horloge btw.
Goed kans dat zij ook afhankelijk zijn van hun leveranciers.
Nu heb ik eens een vraag is er voor de website van ZuluDiver ook een Black Friday coupon ofzo ?
Of andere actie iets ? Wil graag wat 20mm banden bestellen namelijk.
Verwacht je hier nog korting op
Huh…ja… maybe…
Snap ik hoor.
Maar alleen al de logistiek, handling, administratie maakt hier 95% van de prijs uit . Dat maakt mij verder niet uit, maar mijn verwachting is dat je niet op veel korting hoeft te rekenen. Al zou 2+1 gratis wel een perfecte deal voor je zijn
Bij www.christopherward.com nu 15% korting met code BLACKFRIDAY. Vanaf 800 euro dus nog gunstiger dan de 120 euro met code 120LOUPE23.
Via kish.nl de all black Casioak 75 euro’s…
https://m.kish.nl/nl/1457309/ga-2100-1a1er-g-shock-carbon-core-guard/?pageCount=1&pos=503
En diverse andere black Friday aanbiedingen
Mooi ding hoor
Ben benieuwd hoeveel verzendkosten hier nog bijkomen. Bij Watchgecko is onder de €100 een beetje gekkenwerk.
Cool! Ik heb deze ook besteld, voor 129 een koopje
Ik weet niet of ZULUDIVER10 nog werkt.
Persen we er de laatste € 2,5 korting er nog uit