Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Zelfs maar 55,5 euro betaald met code AMAZONXMAS als je eerste maal met de Amazon app betaald. Had de pro diver eerst bij Bol.com besteld maar geroutourneerd omdat hij goedkoper is bij Amazon.nl. Nu nog hopen op zilverkleurige rotor… En dan hebben we toch veel horloge voor weinig geld als je het mij vraagt.

2 likes

Waarom deel je al zijn/haar details? Lijkt me niet nodig.

10 likes

Dit is toch geen aanbieding dit is gewoon het standaard template wat je bij Chinese leveranciers kunt kopen met je eigen “merknaam” erop.
Afwerking van een blik tomatensoep.

En dit inderdaad, voegt in deze context precies niks toe om iemand z’n gegevens op zo’n manier te delen.
Kvk gaat zelf al slordig genoeg om met de gegevens van ondernemers daar hoef je zelf niet nog een schep bovenop te doen :sweat_smile:

4 likes

Kun jij lezen of niet…lees de eerste 2 zinnen dan nog eens aub :yawning_face:

1 like

Oké oké
Maar kun je ook de topic titel lezen dan? :grinning_face_with_smiling_eyes:

7 likes

@Watch2Morrow

Niks met privacy te maken. Keiharde eisen aan elke webwinkel. Contactgegevens zijn op die site nergens te bekennen. KVk nummer is verplicht. Als klant moet je weten bij wie je koopt.

Naast het tomatensoepblik voldoet deze webwinkel niet aan de eisen van een webwinkel.
Als je ingaat op online aanbiedingen ergens check zelf in het vervolg of je met een serieuze webwinkel, oplichters of zolderkamerproject te maken hebt.

5 likes

Mijn reactie was niet juridisch onderbouwd.

2 likes

Ik denk het wel. Dat jij de KVK gegevens opzoekt, prima. Maar om ze dan vervolgens het www op te gooien? Volgens mij mag dit niet eens. Je verspreidt gegeven van de KVK!

:open_mouth:

7 likes

Stout-Zuid.

2 likes

Voor de liefhebbers. Er is nog 1 beschikbaar.

2 likes

Je gaat aan het feit voorbij dat deze webwinkel een contactformulier en een whatsapp-nummer als contactgegevens publiceert.

Een KVK-register is openbaar. Jij en ik kunnen erin. Het doel van die gegevens is dat klanten en leveranciers zich kunnen vergewissen met wie ze zaken doen.

Deze gegevens die ik nu met jullie deel had die mijnheer vd webshop op zijn site moeten zetten.

2 likes

Aan het punt dat jij deze gegevens niet mag kopiëren en verspreiden, ongeacht of de website-eigenaar correct handelt of niet.

En nu weer aanbiedingen!!! :partying_face:

https://www.invictastores.eu/day-deal/ leuke aanbieding!

1 like

Als je oogaids hebt wel ja.

6 likes

Zeg, dit is één woord ja! :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Nog leuker: Invicta Pro Diver 8926OB automatisch Herenhorloge - 40mm https://www.amazon.nl/dp/B000JQFX1G/ref=cm_sw_r_apan_glt_i_H2ZN2Z2Z1PVAP42HDR12
(Als je geen bezwaar tegen Amazon hebt)

2 likes

Wat? :innocent:

1 like

Tjonge, retourneren bij Bol en weer door een ander bedrijf laten bezorgen voor een paar euro… Als je Bol een mailtje met het ‘probleem’ had gestuurd hadden ze waarschijnlijk nog het verschil opgestuurd ook.

10 likes

Ik word daar echt moe van. Vriendin van mijn vrouw laat gewoon 4 paar schoenen komen om er vervolgens weer 3 terug te sturen. Belachelijk!

3 likes

Inderdaad, maar dat is dan nog ‘service’ van het bedrijf waar je iets hebt besteld, zo adverteren ze ook, dat vind ik toch nog iets anders.

2 likes