Bezel draaide ook zeer stroef en de lugs waren toch niet afgewerkt zoals het hoort in mijn ogen… Denk niet dat Bol 20 euro zomaar gaat terug storten. Is ook de 8926OB ipv 8926 pro diver kortom had reden genoeg om terug te sturen… Is normaal niet van m’n gewoonte hoor
Wat verwacht je van een horloge van 6 tientjes?
Verschil in kwaliteit hangt niet af van Bol of Amazon
Niet (meer) op voorraad
Is volgens mij standaard bij Bijenkorf,is denk ik de laatste die bleef liggen
Nice! Ben wel benieuwd naar de DSOTM prijs…
Komt omdat ze geen Omega AD (meer) zijn, dit is nog een restant van toen ze het wel waren.
Prijzen liggen in lijn met de Chrono24 prijzen.
Prijzen waren toen ik was wezen kijken 7999 voor zowel DSOTM en GSOTM, meer dan een jaar geleden.
Niet verkocht, maar inmiddels wel een prijsverhoging.
Zal wel iets met aantrekkende economie of te maken hebben…
Mooi! Ik zou hem snel uit de stickers halen, zonde!
7750,- heb ik ook gezien volgens mij, heb de GSotM nog gepast maar niet gekocht.
Heb daar zeker vijf horloges gekocht, fijne zaak. Wil je een lastig te verkrijgen Citizen dan altijd even daar checken, kan bijna alles voor je regelen waar het andere juweliers niet lukt.
Tsja, iemand die de klant boven de leverancier stelt, dat kan je als leverancier niet hebben natuurlijk.
Ik wilde een bepaald type horloge wat zeer beperkt leverbaar was, Hans zei meteen: “ga ik regelen, komt goed” en kwam ook door met het gewenste horloge.
Bij meerdere juweliers aangevraagd (in het kader van kansen spreiden, kwamen er maar 25 naar Europa naar verluid) en die zouden het allemaal proberen (hebben ze ook gedaan en hebben uiteindelijk allemaal gebeld dat het helaas toch niet was gelukt).